برگزاری آزمون وکالت دادگستری قوه قضائیه + زمان پرینت کارت ورود به جلسه

تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون وکالت دادگستری – قوه قضائیه سال ۱۳۹۹ مشخص شد. این آزمون، صبح روز جمعه ۴ مهرماه ۹۹ در ۳۲ شهرستان کشور برگزار می‌شود
به گزارش تاسیسات نیوز، تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون وکالت دادگستری – قوه قضائیه سال ۱۳۹۹ مشخص شد.
این آزمون، صبح روز جمعه ۴ مهرماه ۹۹ در ۳۲ شهرستان کشور برگزار می‌شود.
فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت ۸:۳۰ آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون، بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.
نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون
لینک مربوط به پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از فردا بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن شماره پرونده واطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون، اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.
آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون
در صورت مشاهده مغایرت در بندهای ۱ ،۲  ،۳ ،۴ ،۸،۷، ۹، ۱۰، ۱۱ و ۱۲ کارت شرکت در آزمون شما، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور در قسمت ویرایش اطلاعات حداکثر روز آزمون،  منحصراً به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;