هشتمین آزمون استخدامی فراگیر به تعویق افتاد

طبق اطلاعیه سازمان سنجش به منظور ایجاد فرصت مناسب برای آمادگی تمامی متقاضی ثبت‌نام کننده در این آزمون که متقاضی ویرایش و اصلاح شغل محل انتخابی خود می‌باشند، زمان برگزاری هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور از مورخ ۹۹/۰۸/۰۹ به روز‌های پنج شنبه و جمعه مورخ ۹۹/۰۹/۰۶ و ۹۹/۰۹/۰۷ تغییر می‌یابد.
به گزارش تاسیسات نیوز، طبق اطلاعیه سازمان سنجش به منظور ایجاد فرصت مناسب برای آمادگی تمامی متقاضی ثبت‌نام کننده در این آزمون که متقاضی ویرایش و اصلاح شغل محل انتخابی خود می‌باشند، زمان برگزاری هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور از مورخ ۹۹/۰۸/۰۹ به روز‌های پنج شنبه و جمعه مورخ ۹۹/۰۹/۰۶ و ۹۹/۰۹/۰۷ تغییر می‌یابد.
تمامی متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون لازم است نسبت به تعیین وضعیت خود بر اساس یکی از موارد ذیل اقدام نمایند:
افراد بومی شهرستانی متقاضی بهره‌مندی از اولویت بومی، می‌بایست در زمان ویرایش اطلاعات، پس از انتخاب گزینه، «من متقاضی استفاده از اولویت بومی هستم»، شغل محل انتخابی خود را تأیید و در صورت نیاز به تغییر شغل محل انتخابی، می‌توانند نسبت به تعیین شغل محل جدید بر اساس مفاد دفترچه راهنمای ثبت‌نام هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور اقدام نمایند.
متقاضیان غیر بومی در صورت تمایل می‌توانند نسبت به اصلاح و تغییر اطلاعات شغل محل جدید بر اساس مفاد دفترچه راهنمای ثبت نام هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور اقدام نمایند.
متقاضیان انصراف از آزمون، می‌توانند از قسمت ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی اینترنتی مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، نسبت به اعلام انصراف خود از ثبت‌نام و شرکت در آزمون فوق‌الذکر اقدام نمایند. ضمناً پس از پایان زمان ویرایش اطلاعات، مبالغ ثبت‌نامی این دسته از افراد مسترد خواهد شد.
منبع ایسنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;