بازرسی دوره‌ای از لوله‌کشی گاز منازل انجام می‌شود

به گزارش تاسیسات نیوز،  با حضور جمعی از مسوولان استان جلسه‌ای جهت ایمن‌سازی اماکن خصوصی و عمومی در کاهش تلفات جانی و مالی مردم در محل سازمان نظام مهندسی استان برگزار شد.
در این جلسه منوچهر ماهرو بختیاری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و کارهای صورت گرفته توسط سازمان نظام مهندسی، راهکارهایی در خصوص اجرایی شدن بازرسی دوره‌ای از لوله‌کشی گاز منازل مطابق مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان جهت کاهش خطرات ناشی از منواکسید کربن و جلوگیری از تلفات جانی را ارائه کرد.
وی افزود: با اجرای کارشناسی این طرح امید می‌رود لرستان به‌عنوان نمونه شاخص کشوری در اجرای مفاد مبحث بیست‌و‌دوم مقررات ملی ساختمان مطرح شود.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان نیز در این جلسه با بیان اینکه شرکت گاز برای کاهش خطرات و حفظ جان مردم حاضر به همکاری با نظام مهندسی ساختمان است، گفت: در مرحله اول باید کارگروه مشترک بین شرکت گاز و نظام مهندسی ساختمان تشکیل شود و این کارگروه هر دو هفته یک‌بار برگزار و زیرساخت‌های اجرایی را بررسی کند.
گودرزی در ادامه بیان داشت: برای اجرایی شدن نیاز به همراهی رسانه‌ها، صداوسیما، معاونت عمرانی استانداری، دادستانی و دادگستری است تا موانع اجرایی سر راه این موضوع برداشته شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;