اگر قصد مهاجرت یا کسب درآمد عالی در کشور دارید بخوانید!

تاسیسات نیوز/  صدیقه بهزادپور: بازار کار در سالهای اخیر دچار تغییر و تحولاتی شده است که «مهارتهای عملی و حرفه ای بودن» در هر شغلی یکی از ارکان غیرقابل انکار و شرط موفقیت و ماندگاری در بازار کار موجب می گردد و این مهم شاخصی محسوب می شود که نه فقط در ایران بلکه در سراسر جهان کاربرد دارد. طی دوره های آموزشی تئوری و عملی، مسلماً کسب درآمدهای چند ده میلیونی در کشور و همچنین درآمدهای دلاری عالی را در خارج از مرزهای ایران تضمین خواهد کرد.
آکادمی کاشانه بعنوان یکی از قدیمی ترین آموزشگاه های موجود در کشور که سالهاست مشغول به آموزش و تدریس حرفه های فنی – مهندسی در کشور به دانشجویان است، به مناسبت  چهاردهمین سالگرد تاسیس خود تخفیف‌های ویژه‌ای برای علاقمندان در رشته های مختلف در نظر گرفته است که دانش آموختگان پس از پایان دوره و در اختیار داشتن مدرک معتبر مشغول به کار در داخل کشور شده و یا اگر قصد مهاجرت به خارج از کشور را نیز داشته باشند، با ترجمه این مدرک موفقیت و درآمد عالی در خارج از مرزهای کشور را نیز تجربه خواهند کرد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، آکادمی کاشانه برای ثبت نام در دوره های آموزشی؛ «کارگاه عملی ساختمان،تعمیر و عیب یابی چیلرهای تراکمی»، «نقشه‌کشی تاسیسات مکانیکی و برقی با اتوکد»، «طراحی موتورخانه و انتخاب تجهیزات»، اقدام به ارائه تخفیف در مدت زمان محدودی کرده است .
بر اساس این گزارش،علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های مختلف مذکور می توانند با مراجعه به آدرس سایت کاشانه اطلاعات کاملتر را جهت ثبت نام و حضور در دوره های مذکور کسب کنند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;