اگر قصد خرید شیر آب و سینک دارید بخوانید

یکی از اجزای مهم دکوراسیون داخلی منزل که در طول روز از آن استفاده می کنیم سرویس بهداشتی است که وسایل زیادی داخل آن قرار دارد و برجسته ترین و مهم ترین آن، شیرآلات و سینک روشویی است. به دلیل تنوع گسترده، هنگام خرید شیرآلات و سینک روشویی اکثرا دچار سردرگمی می شوند.
به گزارش تاسیسات نیوز، اصولا در ساخت ساختمان ها، بازسازی و یا هنگامی که به دلیل پوسیدگی شیرآلات و همچنین فرسودگی سینک روشویی نیاز به تعویض باشد، باید اقدام به خرید کنید. در اینجا به نکات مهم برای خرید سینک روشویی و شیرآلات اشاره می کنیم.
امروزه اولویت انتخاب در خرید شیرآلات و سینک روشویی زیبایی و نمای داخلی می باشد، اما در نظر داشته باشید که چون شیرآلات وسیله ای است که هر روزه با آن در سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه سرو کار داریم، اگر بی کیفیت باشند دچار سردرگمی، خسارت و هزینه های اضافی خواهیم شد.
روشویی لگنی است که در سرویس بهداشتی قرار می گیرد، تا از آن برای شستن دست و صورت و نظافت استفاده کنیم. در گذشته روشویی ها به صورت ایستاده بودند اما به مرور زمان مدل های متنوع، زیبا و پرکاربرد دیگری وارد بازار شده است. عمدتا جنس سینک روشویی از چینی نشکن است اما در بازار با توجه به سلیقه های گوناگون، انواع دیگری از جنس سرامیک، شیشه، فلز و… موجود است.
نکات مهم در خرید شیرآلات
کم مصرف بودن شیرآلات: نوع شیرآلات با میزان مصرف آب رابطه مستقیم دارد، چرا که قابلیت تنظیم آب، یکی از فاکتورهای مهم در شیرآلات می باشد.
زیبایی شیرآلات: همخوانی داشتن شیرآلات با سبک دکوراسیون داخلی خانه موجب زیباتر شدن فضا خواهد شد.
قابلیت تنظیم بودن شیرآلات: برای شیرآلات به ویژه شیرآلات حمام تنظیم درجه گرمای آب بسیار اهمیت دارد.
زمان خرید: بعد از خرید سینک روشویی و ظرفشویی اقدام به خرید شیرآلات مناسب با آنها کنید.
علامت استاندارد: شیرآلاتی علامت استاندارد دریافت خواهند کرد که در آن از سرب نرم استفاده نشده باشد و میزان کروم در پوشش خارجی شیرآلات کم است.
نصب آسان: نصب برخی از شیرآلات سخت و پیچیده است و باید حتما از تعمیرکار کمک بگیرید. بهتر است اگر قصد دارید خودتان آن را نصب کنید مدل های راحت تر را خریداری کنید.
انواع سینک روشویی
سینک روشویی پایه دار: اولین و ساده ترین نوع روشویی که اگر امکان لوله کشی تو کار در سرویس بهداشتی ندارد، بهترین راه پوشش قسمت پایه سینک است.
سینک روشویی کابینت دار: این روشویی ها به دلیل داشتن کابینت مکان مناسبی برای نگهداری مواد شوینده مورد نیاز سرویس بهداشتی می باشد.
سینک روشویی صفحه ای: این روشویی مدرن دارای ظاهر مینیمال و بسیار ظریف است که، جزء محبوبترین نوع سینک روشویی در حال حاضر می باشد.
سینک روشویی لبه دار: به دلیل بالاتر بودن ارتفاع این نوع سینک از سطح زیرینش لبه دار نامیده می شود و لبه های آن به دو صورت ضخیم و نازک ساخته می شوند.
سینک روشویی بدون لبه: یک دست بودن سطح سینک روشویی مورد توجه بسیاری از خریداران قرار می گیرد، زیرا نظافت این مدل نیز راحت تر از بقیه مدل هاست.
روشویی دیواری: اگر سرویس بهداشتی کوچک است، استفاده از این سینک که فضای کمی اشغال می کند، بهترین گزینه است.
نکات مهم در خرید سینک روشویی
زیبایی: به دلیل اینکه اولین جایی که معمولا با آن روز خود را شروع می کنید، سرویس بهداشتی است، پس مدلی که با سلیقه شما همخوانی دارد و زیبا و ظریف است را انتخاب کنید.
فضای سرویس بهداشتی: فضایی که برای سینک روشویی دارید را در نظر گرفته و متناسب با آن فضا سایز روشویی را انتخاب کنید.
نحوه نصب سینک و شیرآلات روی آن: قبل از خرید سینک روشویی به نحوه قرار گرفتن شیرآلات داخل سرویس بهداشتی توجه کنید و بر مبنای آن سینک روشویی مناسب را خریداری کنید.
جنس: جنس سینک روشویی نیز اهمیت زیادی دارد چرا که شفاف بودن لعاب سینک، نداشتن خط و خش و سطحی بدون موج و مقاومت آن در مقابل شوینده ها موجب زیبایی سرویس بهداشتی می شود.
قیمت سینک روشویی: تا جایی که می توایند در خرید سینک روشویی صرفه جویی را کنار گذاشته و یک سینک با کیفیت که طول عمر بالایی دارد، خریداری کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;