اهمیت و ضرورت چرخش چرخ اقتصاد در رویدادهای نمایشگاهی

تاسیسات نیوز / مهری بهزادپور: فردا بزرگترین رویداد صنعت تاسیسات کشور، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با حضور ۱۶۰ شرکت کننده به مقابله با کرونا و تحریم های اقتصادی به منظور زنده نگهداشتن اقتصاد و پویایی کسب و کار خود در شرایط شیوع کرونا با آینده ای در ابهام، افتتاح خواهد شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، همزمان با قرار گرفتن در آستانه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی، کرونا به تدریج به یکسالگی ورود خود به ایران نزدیک می شود.
این در حالی است که هیچ پایان مشخصی برای این ویروس موذی با رفتارهای پرنوسان و نامشخص متصور نیست.
با وجود اعلام ساخت واکسن در کشورهای مختلف، هنوز هیچ اطمینانی از موثر بودن آن در سطح وسیع وجود ندارد و هیچ داروی موثر و ثابتی نیز برای آن ساخته نشده است.
به این ترتیب است که اکثریت قریب به اتفاق دولتمردان جهان، تصمیم بر این گرفتند که فعالیتهای اقتصادی در بخشهای دولتی و خصوصی با رعایت پروتکلهای بهداشتی ادامه یابد.
با وجود مشکلات فراوانی که «کووید ۱۹» برای کشور در تمام ابعاد ایجاد کرد، اما در عین حال،  فرصتی بود که در دل تهدید با عث توجه به فرصتهای پنهان در بخشهای مختلف و به ویژه توجه به ظرفیتهای نهفته در بستر اینترنت شد.
بازدید از نمایشگاه های برگزار شده پیش از شیوع کرونا، با حضور مخاطبان بسیار غیرتخصصی، به گونه ای بود که  فرصت بهینه مذاکره و بازدید از آخرین دستاوردهای ارائه شده در نمایشگاه را از بازدیدکنندگان واقعی می گرفت، در حالی که با اعمال محدودیت های زمان شیوع کرونا، بازدید کنندگان محدود به  مخاطبین واقعی نمایشگاه های برگزار شده  گردید،  تا فرصت  بازدید بهتر از  نمایشگاه های برنامه ریزی شده از را بیابند.
در این راستا نیز حسن روحانی، ریاست جمهوری ایران نیز پس از حذف تدریجی محدودیتهای اعمال شده ، بر رعایت دقیق و سخت پروتکل‌های بهداشتی، در بخشهای مختلف تاکید کرد و یادآور شد:
همراهی مردم و مسئولان با مصوبات و دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا باید تا زمان کشف واکسن کرونا ادامه یابد  و کمیته‌های تخصصی ستاد ملی کرونا در همه شئون زندگی فردی و اجتماعی مردم برنامه‌هایی را آماده کردند که تا زمانی که کرونا برای همیشه از بین برود با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ویروس را مهار کنیم.
بر اساس این گزارش، نهادینه کردن این امر بر اساس استانداردهای جهانی باید تداوم یابد تا با وجود شرایط خاص حاکم بر کشور ناشی از تحریم های اقتصادی، مشکلات اقتصادی سخت تر از وضعیت فعلی نشود.
این گزارش حاکی است؛ بزرگترین رویداد تاسیسات کشور با حضور شرکت کنندگان داخلی و صنعتی در حقیقت فرصتی است که حاضران شاید به نحو مطلوبتری بتوانند از عرضه
محصولات و خدمات خود، بهره وری کنند.
بدیهی است، نظارت دقیق بر رعایت پروتکل های بهداشتی و خدمات اجرایی ضمن جریان و مسیر طبیعی زندگی ضروری است .
برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی، در فضایی حدود ۴۰۰۰۰ متر مربع فرصتی است که با شرایط بهینه بزرگان صنعت و صنعتگران و دست اندرکاران  این صنعت را  با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی گرد هم آورده است تا رکوردی در این برهه زمان، نه تنها در کشور بلکه در سطح بین المللی و برگزاری اتحادیه های جهانی کسب کند تا الگویی در حد و اندازه های بین المللی  باشیم.
به گفته عبدالکریم جلالی شرکتهای فعال در این صنعت شاهد رشد مطلوبی در صنعت تاسیسات و صنایع مرتبط بوده اند و برگزاری این نمایشگاه به نوعی فرصتی برای معرفی خود و محصولات خود خواهد بود.
در حقیقت بزرگترین رویداد نمایشگاهی صنعت تاسیسات فرصتی برای ۱۶۰ شرکت کننده خواهد بود تا آخرین دستاوردهای خود در این فرصت عرضه کنند تا با وجود تحریم و مشکلات اقتصادی رونقی به بازار خود دهند.
گفتنی است نمایشگاه تاسیسات ۳۰ مهرماه لغایت ۳ آبان ماه سال جاری، با محوریت: تجهیزات و سیستم‌های گرمایشی، تجهیزات و سیستم‌های سرمایشی و تهویه مطبوع، تجهیزات سردخانه‌ای و برودتی، انواع تجهیزات تاسیساتی، رادیاتور، پمپ، فیلتر، شیرآلات و …، انواع لوله و اتصالات، تجهیزات الکترونیکی و سیستم‌های اتوماسیون، گروه‌های خدماتی و پیمانکاری و … در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.
منبع تاسیسات نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;