توسعه صنعت ساختمان در نمایشگاه های داخلی و خارجی شکل می گیرد

مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی قطعا نقشی تعیین‌کننده در توسعه صنعت ساختمان در کشور خواهند داشت.
به گزارش تاسیسات نیوز، کمیل صرامی در حاشیه برگزاری بیست‌وچهارمین نمایشگاه تخصصی جامع صنعت ساختمان که در اصفهان برگزار می‌شد، با اشاره به نقش تعیین‌کننده برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در توسعه صنعت ساختمان در کشور، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی نقش بسیاری در خروج کسب‌وکارهای مرتبط با این صنعت از رکود دارد.
وی درباره برگزاری بیست‌وچهارمین نمایشگاه تخصصی جامع صنعت ساختمان اصفهان افزود: این نمایشگاه از پنجم آبان‌ماه آغاز شد و به مدت ۵ روز، دهم آبان‌ماه به کار خود پایان داد. تیم نمایشگاه میزبان ۱۳۵ شرکت از ۱۲ استان کشور بود تا بتوانند پتانسیل‌ها، توانمندی‌ها و فعالیت‌های خود را در معرض بازدید فعالان، متخصصان، کارشناسان و علاقمندان حوزه ساختمان قرار دهند.
وی استان‌های حاضر در نمایشگاه را اصفهان، تهران، مرکزی، آذربایجان‌های شرقی و غربی، خراسان‌های رضوی و جنوبی، فارس، یزد و البرز معرفی کرد.
صرامی همچنین درباره حضور کشورهای خارجی در نمایشگاه امسال افزود: نمایندگان خارجی از کشورهای آلمان، ایتالیا و ترکیه مهمان ما بودند.
مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور درباره حوزه فعالیت مشارکت‌کنندگان نیز گفت: حوزه فعالیت مشارکت‌کنندگان در بیست‌وچهارمین نمایشگاه تخصصی جامع صنعت ساختمان اصفهان عبارت بود از: هوشمندسازی ساختمان، ابزارآلات، تجهیزات و ماشین‌آلات ساختمانی، آسانسورها و بالابرها، پوشش‌های سقف و دیوار و قطعات پیش‌ساخته، تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، شیشه، آهن و فولاد، تجهیزات و لوازم ایمنی کار، حمام، سونا، آشپزخانه، یراق‌آلات، در و پنجره، درب اتوماتیک، دکوراسیون و معماری داخلی، رنگ، چسب، رزین، عایق‌ها، سنگ‌های ساختمانی، شیرآلات بهداشتی، کاشی، سرامیک، پارکت، پوشش‌های کف، لوازم و تجهیزات الکتریک، الکترونیک، الکترومکانیک، لوله و اتصالات، مخازن پلی اتیلن و صنعتی‌سازی و فناوری‌های نوین، شرکت‌های انبوه‌سازی.
وی برنامه‌های جانبی را برگزاری مسابقات ملی مهارتی آجرچینی کشور و برگزاری ۱۳ کارگاه آموزشی و همایش در حاشیه روزهای برگزاری نمایشگاه عنوان کرد.
صرامی در پایان با اشاره به حضور و استقبال از نمایشگاه اشاره کرد: از جمله ویژگی های این نمایشگاه رشد آن نسبت به نمایشگاه‌های قبلی  و استقبال بیش از ۱۳ هزار بازدیدکننده از آن بود. همچنین تعداد مشارکت‌کنندگان از ۹۸ شرکت در سال گذشته به ۱۳۵ شرکت در نمایشگاه امسال رسید که این امر رشد  ۳۵ درصدی را نشان می‌دهد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;