امید به کاهش هزینه ها با «برق امید»

به‌گزارش تاسیسات نیوز، “همایون حائری” در نهمین جلسه ستاد “برق امید” که با ارایه گزارش عملکرد شرکت‌های توزیع و برق منطقه‌ای از طریق ویدئو کنفرانس، در مرکز پایش صنعت برق برگزار شد، پیوستن مشترکان پرمصرف و خوش مصرف به مشترکان کم مصرف که با تاکید بر حفظ رفاه اجتماعی و توسعه ملی کشور انجام می‌شود را به لحاظ مالی نیز با کاهش هزینه‌های صنعت برق همراه دانست.
وی با اشاره به مشکلات تجهیزات شبکه در تابستان به ویژه کابل‌ها و ترانسفورماتورهای با عمر بالای ۳۰ سال، ادامه داد: طرح “برق امید” می‌تواند نیاز سرمایه‌گذاری برای ساعات محدودی از پیک تابستان را کاهش داده و به افزایش عمر مفید تجهیزات کمک کند.
حائری  با اشاره به فرصت کمی که برای آگاه‌سازی ذی‌نفعان این طرح وجود دارد، بر پاسخگو بودن مدیران عامل شرکت‌های برق در خصوص اجرای طرح “برق امید” تاکید کرد.
معاون وزیر نیرو خواستار ورود فعالانه شرکت‌های توزیع و برق منطقه‌ای و بهره‌مندی از مزایای این طرح در جهت حل چالش‌های فنی و کاهش هزینه‌های صنعت برق شد.
“محمدحسن متولی‌زاده” مدیرعامل شرکت توانیر هم در این نشست درخصوص استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی برای اجرای طرح “برق امید”، از راه‌اندازی یک سایت ویژه در این خصوص در آینده نزدیک خبر داد که شرکت‌های برق را قادر می‌سازد با تمرکز روی این سایت از ظرفیت‌ شبکه‌های اجتماعی در این عرصه بهره‌مند شوند.
منبع ایرنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;