افزایش تعرفه ناظران برق در حال بررسی است

در جلسه‌ای با حضور برخی از اعضای هیئت‌مدیره و مهندسان ناظر برق، مسائل مختلفی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
به گزارش تاسیسات نیوز، در نشست هم‌اندیشی مهندسان برق مهندس علی کریمی آنچه، مهندس رضا واحدی و مهندس کامران تیموری به‌عنوان اعضای هیئت‌مدیره و هم‌چنین کمیته برق حضور داشتند و پای دغدغه‌های مهندسین نشستند و به هم‌اندیشی و ارائه راهکارها پرداختند.
در این جلسه مهندس کریمی آنچه ضمن تبریک عید مبعث و از مهندسان برق به‌عنوان یکی از گروه‌های حرفه‌ای و تأثیرگذار حوزه ساخت‌وساز یاد کرد.
وی با اشاره به اهمیت بحث آموزش‌های تخصصی-حرفه‌ای به منظور توسعه دانش مهندسی افزود: سازمان در نظر دارد در زمینه تجدیدنظر و به‌روزرسانی دوره‌های آموزشی اقداماتی را به‌زودی انجام دهد.
این عضو هیئت‌مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران درباره تعرفه خدمات مهندسین برق، اظهار داشت: بحث تعرفه به صورت جدی مطرح شده و به همین منظور قرار است طی روزهای جاری این موضوع بار دیگر در جلسه هیئت‌مدیره سازمان با شورای مرکزی مطرح شود ضمنا مطالعات انجام شده در خصوص مبانی جدید تعیین  تعرفه  (به صورت نفر-ساعتی) در شورای مرکزی در حال بررسی نهایی است و پس از تایید وزارت راه و شهرسازی موجب واقعی شدن تعرفه مهندسان علی الخصوص مهندسان رشته برق خواهد شد.
مهندس کریمی آنچه ضمن تاکید بر ضرورت بحث کارآموزی، گفت: شیوه‌نامه جدید کارآموزی توسط سازمان تهیه و به وزارت راه و شهرسازی ارسال شده و انتظار داریم در قالب دستورالعمل از سوی این وزارتخانه ابلاغ شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;