افتتاح بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی

مدیراجرایی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی  بیستمین دوره نمایشگاه با حضور حدود ۳۰۴ شرکت داخلی و ۱۷ شرکت خارجی صبح امروز با حضور صادق نیارکی معاون وزیر صمت و تنی چند از معاونین و مسئولان افتتاح شد.
تاسیسات نیوز / صدیقه بهزادپور: نمایشگاه مطابق با پیش بینی تقویم اعلام شده در برگزاری نمایشگاه ها، در۲۷ مهرماه سال جاری با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور فعالان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی  تهران افتتاح شد.
برگزاری بیستمین دوره از نمایشگاه مذکور، دومین دورِ برگزاری در دوران شیوعِ کرونا است که البته بهبود نسبی بیشتری یافته است.
نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی،  IRAN HVAC&R سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های صنعتی داخلی و بین‌المللی برگزار می‌شود. این نمایشگاه طی نوزده سال گذشته به عنوان بزرگ‌ترین رویداد تاسیسات در خاورمیانه، همواره با استقبال بی‌نظیر صاحبان صنایع مواجه بوده است.
نمایشگاه‌ها به ویژه در عصر کنونی  سبب ارتقای سطح صادرات و واردات کشورها می‌شوند و در حقیقت تقاضا و درخواست‌های ملت‌های مختلف را در سطوح بین‌المللی خود، تشخیص می‌دهند و برای رفع مشکلات آنان جمعی از کارشناسان و متخصصان پر آوازه را در کنار هم، جمع می‌کنند
عبدالکریم جلالی مدیر اجرایی نمایشگاه بیستمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی، به خبرنگار ما در باره  چگونگی برگزاری این نمایشگاه با وجود محدودیتهای اعمال شده با توجه به ویروس کووید ۱۹ گفت :
این نمایشگاه نیز مانند بسیاری از نمایشگاه هایی که در حال حاضر نیز با وجود شیوع کرونا، با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است ، برپا شده و به منظور حفظ سلامت جمعی، بازدید از این نمایشگاه فقط ویژه متخصصان این رشته مجاز اعلام شده است.
وی با تاکید بر اینکه، نمایشگاه های برگزار شده در حال حاضر با توجه به شاخص تخصصی بودن، بازدید کننده های ویژه خود را دارد و این امر فرصت مناسبتری جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی را به بازدیدکنندگان و برگزار کنندگان می دهد گفت :
استقبال از نمایشگاه امسال بیشتر از سال گذشته بوده و فضای در اختیار سال جاری نیز حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد افزایش یافته و علاوه بر آن غرفه داران در این نمایشگاه نیز با  افزایش کاملاً محسوسی به نسبت سال گذشته در این رویداد بین المللی حضور یافته اند.
وی در ادامه از حضور ۱۷ شرکت خارجی همزمان با حضور ۳۰۴ شرکت داخلی در بیستمین دوره از نمایشگاه مذکور خبر داد و خاطرنشان کرد: حضور فعالان در خارج از کشور در این صنعت در نمایشگاه مذکور، فرصتی مناسب برای انعقاد قراردادهای تجاری جدید و رشد و توسعه اقتصادی و کسب و کارهای مرتبط خواهد بود.
جلالی تصریح کرد:
حضور بیش از ۵۰ شرکت دانش بنیان دراین نمایشگاه همچنین رویکردی مثبت تلقی می شود که بیانگر ارتقاء سطح تکنولوژی و دانش در این صنعت در کشور است و بیانگر چشم اندازی مطلوب در این عرصه است.
مدیر اجرایی این نمایشگاه همچنین یادآور شد: رونمایی از تعداد زیادی دستگاه های جدید در فضای این نمایشگاه همچنین فرصت خوبی برای معرفی تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات در این نمایشگاه است که از تکنولوژی های نوین در فرصتی جهانی بهره گیریم.
وی همچنین معرفی توانمندی‌ها و محصولات، برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان، شناخت رقبا و محصولات آنان، ارتباط با تامین‌کنندگان مواد خام، به‌روز رسانی دانش تخصصی،  فرصت جذب سرمایه‌گذار،  انعقاد قراردادهای متعدد و  … را از مزایای برگزاری نمایشگاه بر شمرد.
گفتنی است نمایشگاه تاسیسات ۲۷ مهرماه لغایت ۳۰ مهرماه ماه سال جاری، با محوریت: تجهیزات و سیستم‌های گرمایشی، تجهیزات و سیستم‌های سرمایشی و تهویه مطبوع، تجهیزات سردخانه‌ای و برودتی، انواع تجهیزات تاسیساتی، رادیاتور، پمپ، فیلتر، شیرآلات و …، انواع لوله و اتصالات، تجهیزات الکترونیکی و سیستم‌های اتوماسیون، گروه‌های خدماتی و پیمانکاری و … در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپا خواهد بود.
تاسیسات نیوز نیز مانند هر سال با آخرین منابع آموزشی خود در حوزه تاسیسات در سالن فضای باز ۳۱ (میلاد) غرفه ۷-op31  حضور خواهد یافت.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;