اصفهان سومین ایستگاه کمپین ملی نما – هویت شهر ما

به گزارش تاسیسات نیوز، به نقل از روابط عمومی سازمان‌ نظام‌ مهندسی ساختمان استان اصفهان : جلسه هم اندیشی همایش و کمپین ملی نما – هویت شهر ما، به پیشنهاد معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان و با حضور مهندس علی اصغر میرقادری نایب رئیس دوم سازمان نظام مهندسی و مهندس مهسا مهرآرام عضو معماری هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان‌ برگزار شد.
 در این نشست که در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان برگزار شد مهندس میرقادری با اشاره به شعار اصفهان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و تشکر از بانیان این حرکت زیبا اظهار داشت : ساختمان پایدار و شهر پایدار نخواهیم داشت مگر با همکاری رشته های هفتگانه مهندسی، مدیریت، اقتصاد، حقوق و محیط زیست وی همچنین با توجه به درگیری اصفهان با معضل فرونشست و کم آبی، توجه ویژه و کلان به این دو مقوله را حائز اهمیت دانست.
نایب رئیس دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان حلقه مفقوده رسیدن به ساختمان پایدار را الزامی شدن مجری ذیصلاح قلمداد نمود.
در ادامه مهندس مهسا مهرآرام ضمن اشاره به اینکه زندگی جدید هم در کالبد قدیم و هم در کالبد جدید شهرها در جریان است افزود، وظیفه معماران و شهرسازان این است که متعهدانه و همسو با فرآیند زندگی، در پاسداشت ارزشهای گذشته و زندگی جدید گام بردارند .
وی نگاه علمی و دقیق، در جهت آسیب شناسی و ایجاد ساز و کار مناسب جهت هویت سیمای شهرها را الزامی دانست.
و گفت همه تلاش ها باید در جهت حفظ هویت سیمای شهر اسلامی- ایرانی اصفهان صورت پذیرد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;