استقبال ASHRAE  از قانون حفظ مالکیت نسخه برداری استانداردهای علمی

ASHRAE، همراه با سایر سازمان‌های توسعه استاندارد (SDOs)، قوانینی را برای حفاظت از حق نسخه‌برداری از کدها و استانداردهایی که تا زمانی که در یک وب‌سایت در دسترس عموم برای مشاهده در دسترس هستند، با مرجع اتخاذ یا گنجانده شده تأیید کردند.
به گزارش تاسیسات نیوز، نمایندگان ایالات متحده تد دوچ (FL-22) و دارل ادوارد عیسی (CA-50) H.R.6769، یک لایحه دو حزبی را برای حفظ حفاظت از حق چاپ از کدها و استانداردها هنگامی که با ارجاع به مقررات فدرال ادغام می شوند، معرفی کردند.
Mick Schwedler، رئیس P.E.، LEED AP، گفت: “این قانون به سادگی حق چاپ قانونی استانداردهای ایجاد شده توسط ASHRAE و سایر SDO ها را تایید می کند.” ما خوشحالیم که نمایندگان دویچ و ایسا قوانینی را ارائه کرده اند که این واقعیت را تأیید می کند. این به SDO ها و اعضای داوطلب ما اجازه می دهد تا به کار مهم توسعه استانداردهایی ادامه دهند که می تواند با ارجاع به مقررات و قوانین ساختمانی گنجانده شود، که به نوبه خود مزایای مهم ایمنی، پایداری و انعطاف پذیری را ارائه می دهد.
تندیس پیشنهادی امکان دسترسی کامل به استانداردهای گنجانده شده با ارجاع در قوانین یا مقررات را از طریق مشاهده رایگان در یک وب‌سایت در دسترس عموم می‌دهد، در حالی که همچنان زیرساخت‌های توسعه استانداردهای مشارکت عمومی و خصوصی طولانی‌مدت را بدون هیچ هزینه‌ای برای مالیات دهندگان حفظ می‌کند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;