ASHRAE برندگان مسابقه طراحی دانشجویی ۲۰۲۲ را اعلام کرد

تاسیسات نیوز: ASHRAE برندگان مسابقه طراحی دانشجویی ASHRAE 2022 و چالش مهندسی کاربردی بنیاد خانواده Setty را اعلام کرد. این مسابقات پروژه های برجسته طراحی دانش آموزی را شناسایی می کند، کار گروهی را ترویج می کند و به دانش آموزان اجازه می دهد تا دانش طراحی عملی خود را در مورد سیستم های تهویه مطبوع کارآمد به کار گیرند.
مسابقه طراحی دانشجویی امسال بر طراحی ساختمان جدید ۲۳۳۰۰ متر مربعی دو طبقه هنرهای نمایشی در پردیس آموزش عالی در سیدنی، نیو ساوت ولز، استرالیا متمرکز شد. به عنوان بخشی از این پروژه، سیستم های HVAC جدید برای ساختمان هنرهای نمایشی طراحی شد. این ساختمان متشکل از دفاتر، کلاس های درس، استودیو، سالن های نمایش، سالن نمایش، دفاتر، خدمات غذایی و پارکینگ است.
تیم ها در یکی از سه دسته به رقابت پرداختند:
• محاسبات طراحی HVAC
• انتخاب سیستم HVAC
• طراحی یکپارچه ساختمان پایدار (ISBD)
مقام اول در رده محاسبات طراحی HVAC به Cheung Wan Ki، Chow Sze Wah، Sum Ho Yin و Yung Ho Lam از دانشگاه هنگ کنگ، Pok Fu Lam، هنگ کنگ تعلق گرفت. دکتر Benjamin P.L. هو سرپرست تیم بود.
دونالد بلک، جونیور، میسون بلنک، سارا هالستد، ایزابلا زوکارو و وستون کیمی از دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا، کالج ایالتی پنسیلوانیا، رتبه اول را در دسته انتخاب سیستم تهویه مطبوع کسب کردند. دکتر ویلیام بانفلث، پی. مشاور تیم بود
باگوس رنگین، ادوارد جاشوا، هریس آرگادیتیا، نادیرا ایزاتور، رزکی رمضان و سوتان ازهاری از دانشگاه‌های اندونزی، دپوک، جاوا غربی، اندونزی، مقام اول را در بخش طراحی ساختمان‌های پایدار یکپارچه دریافت کردند. آردیانسیا و دکتر -اینگ اوا کاندرا دیوی اس تی.، کارشناسی ارشد. مشاوران تیم بودند.
در چالش مهندسی کاربردی بنیاد خانواده ستی ۲۰۲۲، دانش آموزان برای طراحی به چالش کشیده شدند.
یک سیستم تبرید فوق سرد برای تحویل واکسن که قابلیت حمل به تمام نقاط جهانی را دارد. این سیستم می تواند به عنوان یک کانتینر مستقل یا به گونه ای طراحی شود که بتوان آن را در یک کامیون موجود به روز کرد. دما باید ثابت بماند و در ۷۰- درجه سانتیگراد حفظ شود. این سیستم چندین متغیر سیستم از جمله دمای فضا، رطوبت، پوشش، قابلیت حمل و شرایط بیرونی را برای تعیین بهترین محیط ممکن برای واکسن ها در نظر گرفت.
اکسل داون، فرهان افضال الاحسان، فبریستا زهراکتزیا ساروونو، من ویراتاتیا پوتراماس، جوئل فردرسیکو سامبوو و کانیتا پرامسواری از موسسه فناوری باندونگ، باندونگ، اندونزی رتبه اول را کسب کردند. رحمت رومدون، س.ت.، م.ت. مشاور تیم بود.
این پروژه ها در کنفرانس زمستانی ASHRAE 2023، ۴ تا ۸ فوریه در آتلانتا، جورجیا، شناسایی خواهند شد. کنفرانس زمستانی همراه با نمایشگاه AHR با حمایت مشترک ASHRAE برگزار می شود که از ۶ تا ۸ فوریه در مرکز کنگره جهانی جورجیا برگزار می شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;