اطفاء حریق با پکیج مخزن تمام اتوماتیک KSB

تولید کننده پمپ KSB سیستم جدید تقویت کننده فشار Hya-Duo D FL-R را به مجموعه های تقویت کننده پکیج مخزن هیدرانت برای اطفاء حریق اضافه کرده است.
به گزارش تاسیسات نیوز، این سیستم اطفاء حریق که مطابق با DIN 14462 طراحی شده است، تنها از یک پمپ اصلی آتش نشانی برای تامین هیدرنت های نصب شده در بالای طبقه یا زیر کف با حداکثر ۱۹۲ متر مکعب آب آتش نشانی در ساعت در صورت آتش سوزی استفاده می کند.
این سیستم که به طور انحصاری در آلمان تولید می شود، برای تامین آب آتش نشانی برای محافظت از چندین خانه مسکونی، ساختمان های مسکونی و اداری، پارکینگ های چند طبقه و بیمارستان ها توسعه یافته است.
مجموعه تقویت کننده پکیج مخزن شکستن تمام اتوماتیک برای اطفای حریق دارای دو پمپ کاملا اضافی است که هر کدام مدار قدرت و کنترل خود را دارند. سیستم‌های کنترل اضافی آن‌ها به‌طور مداوم سوئیچ‌های فشار و لیمیت سوئیچ‌ها را برای سیم‌های شکسته و اتصال کوتاه نظارت می‌کنند. حفاظت موتور و حفاظت از کارکرد خشک در صورت آتش‌سوزی غیرفعال می‌شوند، مطمئن شوید که پمپ‌ها قبل از پایان آتش‌نشانی متوقف نمی‌شوند.
کلید اصلی و شیرها در برابر عملیات غیرمجاز ایمن شده اند. اگر یکی از پمپ ها خراب شود، سیستم کنترل اضافی کار را به دست گرفته و پمپ دوم را راه اندازی می کند. این امر سطح بالایی از ایمنی را برای اپراتور، ساختمان هایی که باید محافظت شوند و زیرساخت ها فراهم می کند.
مخزن شکستن تضمین می کند که آب آشامیدنی و آب آتش نشانی از نظر بهداشتی به استاندارد EN 1717 نوع AB جدا شده است. حجم خالص مخزن مطابق با قانون ۳% مندرج در استاندارد است. طراحی ماژولار سیستم را آسان و سریع نصب و به منبع آب متصل می کند. تخلیه اضطراری مخزن شکستن توسط پمپ های آتش نشانی انجام نمی شود، بلکه توسط یک محلول جداگانه مطابق با شرایط محل انجام می شود.
اجرای خودکار بررسی عملکرد روزانه، قابلیت اطمینان عملیات را افزایش می دهد و تضمین می کند که اپراتور همیشه از وضعیت عملیاتی سیستم مطلع است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;