استفاده رستوران ها در زمستان از فضای باز!

همیشه استفاده از فضای باز رستوران برای جذب مشتری بیشتر، مورد نظر مدیر رستوران می باشد. امکان استفاده از فضای باز در فصل های بهار و تابستان به دلیل وجود هوای گرم و دل پذیر به سهولت امکان پذیر است.
 اما آیا فراهم کردن این شرایط مطلوب در فصل های سرد سال همچون پاییز و زمستان هم ممکن است؟ پاسخ ما مثبت میباشد.
فضای باز رستوران ها میتواند در فصل های سرد سال هم تبدیل به فضایی گرم و صمیمی شود. اما چگونه؟
در این جا مختصری درباره چگونگی ایجاد این شرایط صحبت می کنیم.
  • v سیستم های گرمایش تابشی
شرکت اخگرتابش ایرانیان سیستم های گرمایش تابشی مخصوص فضای باز رستوران تولید کرده است. استفاده از سیستم های گرمایش تابشی که قابلیت نصب بر روی دیوار و هم روی سقف را دارند، با منتشر کردن انرژی گرمایی به شکل نور خورشید در سر تا سر فضا آسایش محیطی را در این اماکن فراهم می کنند.
 جهت استفاده از سیستم های گرمایش تابشی، این دستگاه ها در ارتفاع مناسب نصب می شوند و در این صورت بهترین راندمان را خواهند داشت. تعداد دستگاه و چگونگی نصب آن ها بیشترین تاثیر را در رضایت مشتری خواهد داشت. در این صورت مشتری با خیال راحت می تواند هر نقطه از رستوران مورد نظر را برای نشستن و لذت بردن از یک فضای باز با هوای مطلوب در میانه سرمای شهر انتخاب کند.

طراحی و جانمایی این سامانه ها بسیار اهمیت دارد و بر راندمان و کارایی دستگاه تاثیرگذار می باشد. به طوری که محل نصب سامانه می بایست با نظر قطعی متخصصان شرکت اخگرتابش ایرانیان تعیین گردد.
 استفاده از این سامانه ها در فصول سرد سال در فضای باز رستوران این تداعی را در ذهن مشتری ایجاد می کند که انگار در تابستان در فضای باز از هوای مطبوع لذت می برد.
  • v ایمنی سامانه ها (گواهی استاندارد ملی)
همانطور که می دانید داشتن گواهی استاندارد ملی برای سیستم های گرمایش تابشی بسیار اهمیت دارد. خرابی سامانه های فاقد استاندارد ملی می تواند حوادث جبران ناپذیری ایجاد کند.
سیستم های گرمایش تابشی تولید شده توسط شرکت اخگرتابش ایرانیان دارای گواهی استاندارد ملی ایران می باشند. به طوری که مصرف کننده با خیالی راحت و آسوده می تواند از اثر بخشی و ایمن بودن این سامانه ها مطمئن باشد.
شرکت اخگر تابش این سامانه ها را به صورتی طراحی کرده است که در هنگام وقوع حوادث غیر مترقبه سیستم گاز رسانی سامانه به صورت اتوماتیک قطع می شود و هیچ خطری مکان مورد نظر را تهدید نخواهد کرد.
اخگرتابش
  • v استفاده آسان
 این سامانه ها به راحتی و در حداقل زمان نصب می شوند و می توانید به سرعت فضای مطلوبی را در زمستان برای مشتریان رستوران ایجاد نمایید. چگونگی نصب دستگاه ها بسیار اهمیت دارد و این کار بایستی توسط افراد متخصص انجام شود تا آسایش محیطی را برای فضای مربوطه ایجاد نماید. (نه خیلی گرم و نه خیلی سرد)
  • v خدمات پس از فروش
سیستم های گرمایش تابشی تولید شده توسط شرکت اخگرتابش ایرانیان دارای گارانتی معتبر می باشند. این سامانه ها برای طولانی مدت، دارای خدمات پس از فروش و گارانتی ۵ ساله می باشند و خریدار با خیال راحت می تواند از خدمات بعد از خرید سامانه استفاده کند.
  • v سیستم های گرمایش تابشی رستورانی
شرکت اخگر تابش ایرانیان سیستم هایی که برای فضای باز رستوران در نظر گرفته است، از نوع سیستم های موضعی با ابعاد حداقل ۳ متر و حداکثر۸ متر می باشدکه بسته به متراژ فضای مربوطه قابل تغییر است.
این سامانه ها حداقل در ارتفاع ۳ متر و حداکثر در ارتفاع ۶ متر نصب می شوند. این دستگاه ها با گاز طبیعی، گاز مایع، گازوئیل و برق ۲۲۰ ولت کار می کنند.
با توجه به شرایط محل، کارشناس شرکت اخگر تابش ایرانیان نوع و تعداد دستگاه مناسب را انتخاب می کند.
  • v نتیجه گیری
سیستم های گرمایش تابشی تولید شده توسط شرکت اخگر تابش ایرانیان که مختص فضای باز رستوران می باشند، با محاسبه دقیق، با تحت پوشش قرار دادن کل فضای باز مورد استفاده، مکان امنی را از لحاظ انرژی گرمایشی بوجود می آورند.
پارامترهای حائز اهمیت در استفاده از سیستم های گرمایش تابشی، انتخاب نوع دستگاه و چگونگی چیدمان آنی می باشد که این کار نیازمند تجربه و تخصص کافی است.
متخصصان شرکت اخگر تابش ایرانیان آماده همکاری و پاسخگویی به سوالات شما در انتخاب دستگاه های گرمایشی می باشند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;