آینده نظام باحضور معلم و دانش آموز مهندسی می‌شود

معاون مشارکت‌های و مدارس غیر دولتی وزیر آموزش وپرورش گفت: آینده نظام با حضور دانش آموزان و معلمان مهندسی می‌شود.
به گزارش تاسیسات نیوز، محمود زاده  معاون مشارکت‌ها وزیر آموزش وپرورش در همایش تبیین سند تحول بنیادی در مشهد گفت: امروز دشمنان نظام در حال برنامه ریزی بر روی دانش آموزان کشورمان هستندباید مراقب دشمن باشیم.
او افزود: علاقه‌مند نیستیم صورت نظام از فضای موجود از مدارس سیلی بخورد٬ با تمام توان مقابل دشمنان ایستاده ایم.
 معاون وزیر آموزش وپرورش درباره حوادث اخیر و تحرکات دشمن در برخی مدارس  ادامه داد: امروز دشمنان تمام توان خودشان را بر روی مدارس متمرکز کرده اند٬ البته درست است که در بحث آموزش کم و کاستی‌هایی وجود دارد، اما با توکل بر خدا دشمن مثل همیشه شکست خواهد خورد.
محمود زاده بیان کرد: مراقب باشیم آب به آسیاب دشمن نریزیم٬ باید اهداف دشمنان را برای دانش آموزان تبیین کنیم.
او درباره عملکرد آموزش وپرورش در بخش مدارس غیر دولتی تصریح کرد: در حوزه برنامه ریزی و آموزش در سال‌های اخیر بخوبی عمل نشده است٬ تربیت در مدارس باید مستمر و دائم باشد نسل جدید در بحث پیشرفت و تمدن سازی اثر گذار هستند.
معاون وزیر آموزش وپرورش  به مقام و جایگاه اشاره و تأکید کرد: نقش معلم مهم و دارای جایگاه ویژه‌ای در جامعه است در واقع آینده کشور با حضور دو قشر دانش آموز و معلم ساخته می‌شود.
محمدزاده اظهار کرد: دشمنان باید بدانند در مدارس ما مدام مراسم و همایش‌های قرآنی٬ پرورشی و قرآنی برگزار می‌شود.
او به کمبود معلم در برخی شهر‌ها اشاره کرد و افزود: طبق برنامه ریزی‌های موجود دانشگاه فرهنگیان باید سالیانه ۲۵ هزار معلم تحویل جامعه بدهد، اما تنها در سال این رقم ۲ هزار نفر است و همین امر منجر به کمبود معلم در برخی از مدارس شده است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;