آخرین فرصت درخواست بررسی پاسخنامه آزمون نظام مهندسی

تاسیسات نیوز: چنانچه داوطلبی بعد از بررسی پاسخنامه خود و مقایسه آن با آنچه که در کارنامه درج و ارائه شده است تناقضی را مشاهده کند، می‌تواند درخواست بررسی مجدد پاسخنامه را با ذکر مشخصات فردی از تاریخ ۱۲-۰۲-۱۴۰۳ تا تاریخ ۱۶-۰۲-۱۴۰۳ از طریق همین سامانه برای شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور ارسال کند.
 نتایج مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان مورخ ۱۷ و ۱۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ استخراج شده و شرکت‌کنندگان محترم در این دوره از آزمون‌ها می‌توانند از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۲-۰۲-۱۴۰۳ با مراجعه به سامانه آزمون‌ها به آدرس الکترونیکی inbr.ir و بعد از مطالعه دستورالعمل اعلام نتایج و اطلاع از مفاد آن، نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.
شایان ذکر است نتایج آزمون‌های موصوف بعد از بررسی کامل تمامی درخواست‌های بازنگری به سوالات آزمون ارسالی از طرف شرکت‌کنندگان و کنترل‌های مکرر توسط کمیته‌های تخصصی مربوطه و لحاظ کردن نتایج آن در کلید سوالات به دست آمده و قطعی است، لیکن چنانچه داوطلبی بعد از بررسی پاسخنامه خود و مقایسه آن با آنچه که در کارنامه درج و ارائه شده است تناقضی را مشاهده کند، می‌تواند درخواست بررسی مجدد پاسخنامه را با ذکر مشخصات فردی از تاریخ ۱۲-۰۲-۱۴۰۳ تا تاریخ ۱۶-۰۲-۱۴۰۳ از طریق همین سامانه برای شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور ارسال کند. به لحاظ برنامه‌ریزی‌های انجام شده به درخواست‌هایی که پس از تاریخ‌ مقرر ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است در صورت بررسی درخواست‌ها و وارد بودن اعتراضات، نتیجه آن در پاسخنامه اعمال و نتیجه به دست آمده مجدداً در کارنامه داوطلب اعمال می‌گردد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;