چهارمین آزمون ورود به حرفه مهندسی در خوزستان اسفندماه برگزار می‌شود

به گزارش تأسیسات نیوز،خوزستان رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: چهارمین آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی ساختمان و تشخیص صلاحیت معماران تجربی استان در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.
پیمان رحمتی اظهار کرد: این آزمون در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۷ و ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲به صورت هماهنگ و همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.
رحمتی ادامه داد: آزمون‌های ورود به حرفه در این دوره، در کلیه رشته‌های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری (صلاحیت‌های نظارت و اجرا)، عمران (صلاحیت‌های نظارت، محاسبات، اجرا)، تاسیسات‌ برقی (صلاحیت‌های نظارت، طراحی و اجرا)، تاسیسات‌ مکانیکی (صلاحیت‌های نظارت، طراحی و اجرا) شهرسازی، نقشه‌برداری، ترافیک، آزمون‌های طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان و ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی و همچنین در کلیه رشته‌های کاردانی شامل معماری، عمران، تاسیسات‌ مکانیکی، تاسیسات‌ برقی، شهرسازی و نقشه‌برداری به همراه آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی برگزار می‌شود.
رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان یادآور شد: شروع ثبت‌نام این آزمون‌ در کلیه رشته‌ها از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه مورخ ۱۲ دی ماه آغاز و تا روز دوشنبه مورخ ۱۸ دی ماه به مدت یک هفته ادامه داشت.
وی اظهار کرد: آزمون‌های ورود به حرفه، طبق تصمیم دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان و تایید وزیر راه و شهرسازی، چهار بار در سال برگزار می‌شود.
انتهای پیام
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;