تحقیق و توسعه مهندسی باید در اولویت قرار گیرد

نایب رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان که در جمع مهندسان مکانیک و بازرسان گاز سخن می گفت افزود ؛ یکی از مظاهر توسعه و پیشرفت کشور و رشد صنعت ساختمان ایجاد ابنیه ای است که مردم به به عنوان صاحبان و حامیان توسعه کشور بهره برداران آن هستند.
به گزارش سازه نیوز :مراد علی واهبی افزود ؛ایمنی و استحکام در صنعت ساختمان موجب آسایش و سلامت روانی آحاد جامعه است و آسایش و رفاه البته مقدمه رونق و شکوفایی کشور است. وی یادآور شد ؛به همین دلیل نقش سازمان نظام مهندسی ساختمان  از اهمیت ویژه ای برخوردار می شود.
مراد علی واهبی بیان داشت ؛خوشبختانه سازمان با گذشت بیش از ربع قرن آز فعالیت خود با آهستگی و پیوستگی از تکمیل و انسجام نرم افزاری خود پا فراتر گذاشته وبه دوره جدیدی از ارتقا نرم افزاری   پای می گذارد.  واهبی تاکید کرد ؛ قطعا در این همایش آنچه بیش از هر چیز اهمیت دارد،تعمیق امور پژوهشی و آموزشی و تحقیق وتوسعه مهندسی  ست که باید مدنظر سازمان نظام مهندسی وانجمن های مرتبط با آن قرار گیرد. وی ضمن تشکر از برگزار کنندگان  گردهمایی مهندسان مکانیک و بازرسان گاز گفت ؛ در پاسخ به چنین نیازی در کمال مسرت با همت گروه مکانیک نخستین همایش مهندسین مکانیک با دوره های متنوع آموزشی برگزار کرده است
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;