آیا گاز هم رایگان می شود؟

مدیرعامل شرکت ملی گاز گفت: شرکت گاز برای کنترل مصرف طرح‌های تشویقی در نظر گرفته است. این طرح هم ا‌کنون در هیئت دولت در حال بررسی است و هنوز چیزی قطعی نشده است. اینکه گفته شده طرح ما رایگان شدن گاز برای برخی از اقشار است صحت ندارد.
به گزارش تاسیسات نیوز، حسن منتظر تربتی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران  با اشاره به طرح شرکت ملی گاز برای تشویق مشترکان به استفاده بهینه از گاز در فصول سرد سال گفت: مطلبی از جانب بنده در فضای رسانه‌ای نقل شده است که شرکت ملی گاز نیز قصد دارد، همانند وزارت نیرو برای تشویق مشترکان به استفاده بهینه از گاز، این سوخت را مطابق با برخی معیارها برای برخی از اقشار جامعه رایگان کند. اینکه طرح شرکت ملی گاز برای بهینه‌سازی مصرف همانند وزارت نیرو به رایگان شدن ختم می‌شود از جانب بنده گفته نشده است.
وی در ادامه توضیح داد: از بنده پرسیده شد که وزارت نفت نیرو چنین طرحی دارد، شما چه قصدی برای کنترل مصرف دارید که بنده هم عرض کردم که شرکت گاز نیز طرح‌های تشویقی برای بهینه‌سازی و کنترل مصرف دارد که در حال بررسی در هیئت دولت است. یعنی هنوز جزئیات این طرح در حال بررسی است و قطعی نشده است.
منتظرتربتی گفت: با توجه به پیش رو بودن فصول سرد و افزایش مصرف گاز، شرکت ملی گاز نیز خودش را موظف به برنامه‌ریزی برای گازرسانی به تمامی شهرها و روستاها می‌داند. در نتیجه شرکت گاز برای کنترل مصرف طرح‌های تشویقی در نظر گرفته است، اما بدین صورت نیست که طرح شرکت گاز رایگان شدن گاز برای برخی از اقشار باشد و تا زمانی که این موضوع در هیئت دولت بررسی و تصویب نشود، نمی‌توان در این باره اظهارنظر قطعی کرد.
منبع فارس
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;