آغاز احداث دو نیروگاه خورشیدی در شمال تهران به‌زودی

شهردار منطقه ۱ گفت: احداث دو نیروگاه خورشیدی به ظرفیت ۱۰ و ۱۵ کیلو وات با برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار به زودی در منطقه یک آغاز می شود.
به گزارش تاسیسات نیوز، سید مهدی صباغ در چهارشنبه های محیط زیستی که با حضور حلیا سادات حسینی – مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران – و مدیران حوزه محیط زیستی منطقه برگزار شد، گفت: باید به موضوع محیط زیست توجه و نگاه ویژه ای داشته باشیم و دستورالعمل‌ها و استانداردهای ابلاغ شده را به طور دقیق اجرایی کنیم.
وی همچنین نگاه ویژه به حوزه انرژی به خصوص استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر و حفظ و نگهداری تجهیزات مربوطه را مورد تاکید قرار داد و اظهارکرد: نیاز است در این زمینه فرهنگسازی لازم انجام شود.
صباغ اظهار امیدواری کرد: منطقه ۱ آغازگر حرکت به سمت منطقه پاک و محیط زیستی باشد و با طرح شعاری در حوزه محیط زیستی به گونه ای که قابل اجرا شود، هدفگذاری کند.
وی احداث نیروگاه ۱۰۰ کیلو واتی در بوستان گلابدره را اقدام دیگری دانست که با تاییدیه اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار و ساتبا انجام و در صورت اخذ استحکام بنا و تامین اعتبار اجرا می شود.
به گزارش سایت شهر شهردار منطقه ۱ صباغ در پایان گفت: بهینه سازی مصرف انرژی امسال در چهار ساختمان منطقه شامل نواحی ۹،۶،۲ و معاونت فنی و عمران در دست اقدام است و اجرایی می شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;