گفتگوی تصویری با موسسه فنی شاهرخی در نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان

برخی از برندها، آنقدر پرقدرت کار می‌کنند که در هر نقطه‌ای می‌توان ردپای آن‌ها را شاهد بود. برند شاهرخی نیز از این امر مستثنی نیست. حضور این برند را در اکثر پروژه‌های مهم از مترو گرفته تا پروژه بزرگ ایران مال می‌توان شاهد بود. در هر نمایشگاه و رویداد که به نوعی به ساختمان و سیستم تهویه مربوط باشد، موسسه فنی شاهرخی پای ثابت آن است. این بار نیز شاهرخی آمد تا در نمایشگاه نوزدهم صنعت ساختمان عرض‌اندام کند. حالا این برند با قدرت بیشتر در نمایشگاه حاضر شده تا بتواند سهم بیشتری از بازار دریچه و دمپر را تصاحب کند.
تاسیسات نیوز در این ویدئو با مهدی طهماسبی، کارشناس فروش موسسه فنی شاهرخی به گفتگو نشسته است تا حال و هوای نمایشگاه و موسسه فنی شاهرخی را از زبان ایشان جویا شود. متن کامل این گزارش را می‌توانید از این لینک بخوانید.
طهماسبی در این گفتگو به رکورد داشتن بزرگ‌ترین غرفه در نمایشگاه‌های صنعت تاسیسات و صنعت ساختمان به عدم حضور این برند در نمایشگاه صنعت ساختمان سال گذشته اشاره می‌کند و می‌گوید: سال گذشته، چشم‌انداز و هدف‌گذاری ما کاملاً تخصصی بود و چون برند شاهرخی در زمینه تهویه مطبوع تخصصی کار می‌کند، تصمیم گرفتیم که از شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان خودداری کنیم.
او از دلایل حضور برند شاهرخی در این نمایشگاه می‌گوید: امسال تبلیغات گسترده‌ای از نمایشگاه صنعت ساختمان از نوع برگزاری نمایشگاه تا نوع افتتاحیه را مشاهده کردیم و این باعث شد تا تیم تحقیق و توسعه بازار برند شاهرخی وارد عمل شوند و ابعاد حضور در این نمایشگاه را بررسی کنند که در نهایت تصمیم بر این شد در این نمایشگاه شرکت کنیم.
در ادامه گفتگوی تصویری با کارشناس فروش موسسه فنی شاهرخی را خواهید دید.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;