آغاز کلنگ زنی ساخت واحدهای مسکونی در عید غدیر

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از کلنگ زنی ساخت واحدهای مسکونی در قالب طرح اقدام ملی در سراسر کشور همزمان با عید سعید غدیر خبر داد وگفت: برای ۱۴۵ پروژه مشارکتی به منظور شناسایی سرمایه گذاران و انبوه سازان بخش خصوصی در ۲۳ استان کشور فراخوان شده است.
 به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، علی نبیان با اعلام این مطلب که در طرح اقدام ملی احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد، افزود: براساس طرح اقدام ملی ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد در قالب پروژه‌های باز آفرینی شهری و ۱۰۰ هزار واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجراء خواهد شد.
وی گفت:همزمان با عید سعید غدیرامسال ( ۲۹ مرداد)  عملیات اجرائی این برنامه در سراسر کشور آغاز خواهد شد.
 معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: امسال به عنوان رونق تولید نامگذاری شده و سازمان ملی زمین و مسکن نیز در قالب پروژه‌های مشارکتی ساخت واحدهای مسکونی با مشارکت بخش خصوصی را آغاز کرده  که در قدم نخست ۱۴۵ پروژه مشارکتی برای شناسایی سرمایه گذاران و انبوه سازان بخش خصوصی در ۲۳ استان کشور فراخوان شده است.
تا پایان سال جاری مسکن مهر استانهای باقی مانده تحویل می شود
علی نبیان که در سفر به کردستان این خبر را اعلام کرده است ضمن بازدید از چندین پروژه مسکن مهر و مسکن مشارکتی گفت: وزارت راه و شهرسازی خود را مکلف به اتمام مسکن مهرهای بدون مشکل حقوقی تا پایان امسال می داند.
وی ضمن اشاره به بسته شدن پرونده مسکن مهر در پنج استان کشور افزود: تلاش ما این است که در سایر استان‌ها نیز تا پایان امسال مسکن مهر را به اتمام برسانیم.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت:چندین پروژه مسکن مهر و مشارکتی شهرستان سنندج با ظرفیت بیش از چهار هزار واحد که بخشی از آنها تحویل متقاضیان شده  و بقیه با میزان پیشرفت فیزیکی بین ۷۵ تا ۹۹ درصد در دست اقدام است.
منبع ایرنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;