حرفهای شنیدنی کارآفرین برتر صنعت تاسیسات در «فاز چهارم»

فاز چهارم برنامه ای نو در بستر اینستاگرام این هفته میزبان مهندس حمیدرضا شاهرخی مدیریت عامل موسسه فنی شاهرخی بود.
به گزارش تاسیسات نیوز، آقای شاهرخی در دقایقی که مهمان برنامه بودند از بنیانگذاری دریچه سازی نوین در ایران برایمان گفتند اینکه ایشان حدود چهار دهه ی پیش در زیرزمین خانه شان دریچه معمولی میساخته اند و با استفاده از کاتالوگ های خارجی روی به نوین کردن این مهم درآمدند. امروز بعد از گذشت ۴۰ سال، موسسه فنی شاهرخی با بکارگیری نیروهای دانشگاهی این صنعت بکر را شکوفا کرده است.
مهندس شاهرخی ایجاد انگیزه در کارکنان یک مجموعه را رکن اصلی پیشرفت هر سازمانی دانست و گفت:  ما به کارمندان تازه وارد خود میگوییم که شما یکروز مدیر میشوید پس باید پاسخگوی نیاز مشتری باشید. اگر ما مدیرعامل یک برند بزرگ هستیم یا می شویم دلیل نمیشود که تنها دو الی سه ساعت بخواهیم کار کنیم یک کارآفرین خودش کارگر است پس بایستی که بدون هیچ چشمداشتی به مردم خدمت کند. اگر فردی بخواهد از تیم ما جدا شود ما بهش کمک میکنیم تا چرخ تولید آن هم بچرخد و نفراتی که در اینجا کار میکنند در وهله ی اول اخلاق را سرلوحه کارشان میگذارند.
وی صحبت های این بخش را با ارائه ی آمار مالی و انسانی به نتیجه رساند که ۲۵۰ کارمند و کارگر بصورت مستقیم و بیمه شده در موسسه فنی شاهرخی و کارخانه شاغل هستند که ۴۰ نفر ایشان در دفتر مرکزی و الباقی در زمینی به وسعت ۱۳ هزار مترمربع مشغول به خدمت می باشند. ماهانه ۵۶۰ میلیون حق بیمه این افراد است و ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون حقوق برایشان در نظر گرفته و پرداخت میشود.
شاهرخی در خصوص تلفیق دانش و تجربه اظهار داشت: علم و تجربه هر کدام به تنهایی کارایی ندارند و باید در کنار هم قرار بگیرند و حتی توصیه ای جالب به افرادی که تازه وارد هستند داشتند که گفتند اگر تمامیت این کار صرفا پول است که خب دلالی نان بیشتر و بی دردسری دارد اما اگر عشق و خدمت است حتما تولید کنید و در صنعت ثابت قدم بمانید.
شاهرخی در پایان این گفت و گوی ۴۰ دقیقه ای در صفحه اختصاصی اینستاگرام از  رونمایی یک محصول جدید و باشکوه را در نمایشگاه  خبر داد و افزود:  همه علاقه مندان به صنعت تاسیسات بی صبرانه منتظر این گردهمایی عظیم و این محصول جذاب هستند.
در پایان مهندس واصف به رسم برنامه های پیشین کتابی را برای اهالی صنعت تاسیسات معرفی کرد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;