پیشرفت 50 درصدی بزرگ‌ترین کارخانه شیر‌آلات خاورمیانه

 

فرماندار شهرستان گرمی گفت: بزرگ‌ترین کارخانه تولید شیر‌آلات ساختمانی خاورمیانه با 50 درصد پیشرفت اجرایی در گرمی در حال اجراست.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، فرماندار شهرستان گرمی  در جریان بازدید از روند احداث این کارخانه اظهار داشت: عملیات اجرایی بزرگ‌ترین کارخانه شیر‌آلات بهداشتی خاورمیانه در روستای بلداشی از توابع شهرستان گرمی در حال اجراست.

 

سیدمحمود علایی زنگیر خاطرنشان کرد: این پروژه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و در زمینی به مساحت 34 هزار هکتار و زیر‌بنای 60 هزار متر‌مربع آغاز شده و بعد از تکمیل و بهره‌برداری از این مجموعه افتخاری بزرگ برای صنایع تولیدی استان و کشور رقم می‌خورد.

 

وی مهم‌ترین ثمره اجرای این طرح را در منطقه ایجاد اشتغال و تقویت جبهه تولید و رونق اقتصادی اعلام کرد و یادآور شد: تکمیل این واحد بزرگ تولیدی می‌تواند به رفع بیکاری که مهم‌ترین معضل منطقه گرمی است، کمک کرده و بهترین شرایط را برای اشتغال پایدار و مولد فراهم آورد.

 

فرماندار شهرستان گرمی به آغاز مهاجرت‌های معکوس به مناطق روستایی و شهری گرمی اشاره کرد و به فارس گفت: این اقدام نشانگر تاثیرات مثبت فعالیت چنین واحدهای صنعتی است که در رونق روز‌افزون می‌‌تواند اصلی‌ترین عامل و عنصر باشد.

 

علایی زنگیر ضرورت ایجاد زیر‌ساخت‌ها و تاسیسات زیر‌بنایی نظیر آب، برق، گاز و دیگر امکانات را در این شهرک صنعتی بزرگ یادآور شد و تاکید کرد: ما همه این دستگاه‌ها را بسیج کردیم تا به سرعت و همسو با حرکت شتاب‌آلود سرمایه‌گذار آب، برق و گاز مورد نیاز واحد صنعتی شیر‌آلات قهرمان را تامین کند.

 

این مسئول بیان داشت: در سال تولید ملی برای ما افتخار است که بتوانیم اهداف اصلی‌مان را در مسیر واقعی تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری‌های بومی تقویت کنیم و در جهاد تولید ملی لبیکی به ندای مقام معظم رهبری بگوییم.

 

فرماندار شهرستان گرمی افزود: هر چقدر این جبهه تقویت شود، قطعاً جبهه تحریم اهریمنی شکسته خواهد شد و آنها مایوس‌تر از همیشه از ادامه مسیر منصرف می‌شوند.

 

علایی زنگیر تصریح کرد: ما باید ضعف‌هایمان را در حوزه تولید، اشتغال، صادرات، بهره‌وری و مصرف بهینه با تعقل و دور‌اندیشی برطرف کنیم تا کوچک‌ترین بهانه‌ای به دست دشمن نیفتد.

 

  کارخانه تولید شیر‌آلات بهداشتی قهرمان در مشگین‌شهر که به همت سرمایه‌گذار بخش خصوصی گرمی‌الاصل در حال احداث است در فاز اول 2 هزار و 500 نفر و در فاز نهایی نیز زمینه اشتغال 5 هزار نفر را در شهرستان محروم گرمی فراهم می‌آورد.

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;