طراحی نقشه پویای شهری توسط محققان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

 

محققان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان موفق به طراحی نقشه پویای شهری شدند.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، دکتر محمود شیخ زین‌الدین، رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با اعلام این خبر اظهار کرد: مهمترین خصوصیت این سیستم پویایی در نگهداری و ارائه انواع اطلاعات شهری است.

 

وی افزود: برای هر نقطه روی نقشه اطلاعات تکمیلی مانند شرح متنی، آدرس پستی، تصویر، کدپستی، پست الکترونیک، وب سایت و … در نظر گرفته شده است.

 

رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با بیان اینکه ثبت و ویرایش همزمان اطلاعات یکی از مهمترین ویژگی‌های این سامانه است، افزود: کاربر می‌تواند با توجه به سطح دسترسی خود هرگونه اطلاعاتی را در نقشه درج، ویرایش و یا حذف کند.

 

وی ادامه داد: مدیر سایت بر صحت عملکرد کاربران نظارت و تمامی فعالیتهای این نقشه را در صورت صحت تایید می‌کند و این امکان، به کاربران فنی اجازه می‌دهد که تمامی تغییرات در سطح شهر را به سرعت در نقشه اعمال کنند و نقشه روز به روز غنی‌تر شود.

 

به گفته رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، جستجوی منطقه‌ای و کلی، مسیریابی، فاصله سنجی و یافتن نزدیکترین امکانات در اطراف یک نقطه از دیگر مزایای این نقشه است.

 

شیخ زین‌الدین به ایسنا گفت: در این نقشه از جمله معابر اصلی و فرعی، فضای سبز، بناهای تاریخی، اداری، فرهنگی، ورزشی، تفریحی، دولتی و …، املاک و مستغلات بر اساس نقشه‌های تفکیکی شهرسازی، تاسیسات شبکه‌های آب و فاضلاب، برق، تلفن، گاز و ترافیک سطح شهر قابل مشاهده خواهد بود.

 

از مهمترین کاربردهای این سامانه، اطلاع رسانی مدیریت شهری، گردشگری و اطلس‌های جغرافیایی است و هم اکنون نقشه پویای شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و شهرهای اصفهان، نجف آباد، شاهین شهر، دیزیچه و بهارستان در اینترنت قابل استفاده است.

 

انتهای پیام/

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;