ابزار خارق العاده ای به نام Node

 

 

ابزار جدیدی ابداع شده که به راحتی حرارت بدن شما را از فاصله نیم متری اندازه گیری می کند.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز این ابزار  به بررسی خانه می پردازد تا مبادا منافذی داشته باشد و همچنین میزان رطوبت زیرزمین خانه را می سنجد.

جورج هیو، مهندس سی ساله ای که در هیوستون آمریکا زندگی می کند، ابزار چند جنبه ای به نام (( نود )) Node ابداع کرده که خودش آن را چاقوی همه کاره حسگرها توصیف کرده است.

این لوله هشت سانتی متری اطلاعات جهان اطراف خود را ضبط می کند و این داده ها را با بلوتوث بر روی صفحه تلفن هوشمند نمایش می دهد.

این ابزار تاکنون توانسته توجه علاقه مندان به ابزارهای تفریحی را به خود جلب کند و 450 دستگاه توسط آنها خریداری شده است. در حال حاضر آقای یو در حال بازاریابی برای این ابزار است تا آن را به صنایعی از بهبود خانگی گرفته تا بخش خدمات درمانی بفروشد.

ساختار این ابزار دارای یک تخته مدار کوچک و سه حسگر حرکتی متصل به آن است که در داخل یک محفظه پلاستیکی کوچک قرار دارند. می توان تعدادی حسگر مخصوص سنجش میزان رطوبت، درجه حرارت، نور و رنگ را به انتهای دو طرف این ابزار اضافه کرد.

 اختراع آقای یو حسگرهای مختلفی را در یک سیستم انعطاف پذیر ترکیب می کند و برنامه ای کاربردی ارائه می کند که داده های محیطی را که توسط حسگرها دریافت شده نمایش می دهد.

 این مهندس سی ساله که خانواده اش از وقتی از یازده ساله بوده از چین به آمریکا مهاجرت کرده اند، می گوید که از هر اسباب بازی ای که والدینش برای او خریده اند یک تکه برداشته است.

(( یو )) مدرک دکترای مهندسی برق خود را در سال 2008 از دانشگاه جورجیا دریافت کرد. سال بعدش او در سازمان امنیت خانگی در مرکز مطالعات و تحقیقات ناسا مشغول به کار شد. او در این جا به طراحی ابزارهای افزونه برای تلفن های هوشمند می پرداخت تا گازهای سمی را شناسایی کند.

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;