بخش اتوماسیون خانگی آمریکا در سال 2017 هشت میلیون سیستم به فروش می رساند

 

 

بر اساس تحقیقات موسسه، ABI بخش اتوماسیون خانگی پیشرفت بسیاری سال گذشته داشت.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، پیش بینی می شود با توجه به فروش تنها 1.5 میلیون سیستم در سال 2012، در سال 2017 در آمریکا هشت میلیون سیستم به فروش برسد

 این موسسه انتظار دارد، به دلیل فعالیت های شرکت های تازه، نرخ رشد مرکب سالیانه فروش این سیستم ها بین سال های 2011 تا 2017، 45.2 درصد افزایش داشته باشد.

 علی رغم اقتصاد و بازار مسکن آشفته، فروش این سیستم ها در سال 2012 به نسبت سال قبل دو برابر شد. در حالی که شرکت Verizon ( نیویورک آمریکا ) تازه در طول سال گذشته وارد این بازار گردید، شرکت های تولید کننده کابل از قبیل Comcast ( فیلادلفیای آمریکا ) و Time Warner ( نیویورک آمریکا ) در حال گسترش دادن خدمات خود بوده اند.

علاوه بر این ها، فروشندگان سیستم های امنیتی از قبیل ADT ( بو کا ریتون آمریکا ) و Vivint ( پراوو آمریکا ) همچنان عرضه بدون کاهش محصولات خود را گزارش کرده اند.

جاناتان کالینز، آنالیزور ارشد موسسه ABI می گوید، (( به دلیل آنکه ترکیبی از ارتباط خانگی، استانداردسازی و ورود شرکت های جدید به بازار که به معرفی حسگرها و ابزارهای جدید پرداخته اند، جریان استفاده از سیستم های اتوماسیون خانگی را به روندی جاری تبدیل کرده است.

علاوه بر این ها بازیگران کنونی درحال انطباق دادن محصولات هستند و تعدادی از فن آوری ها و گزینه های ارتباطی به دنبال آن هستند تا تبدیل به استانداردهای عملی شوند.)) عملکرد قوی در بازار ایالات متحده می تواند انگیزه خوبی برای استفاده از سیستم های اتوماسیون خانگی در همه جا باشد.

گزارشگران بازار از آمریکا به عنوان پیشتاز این عرصه در سراسر جهان نام برده اند. سیستم های اتوماسیون خانگی شامل فن آوری های کنترل و پایش می شوند که برای ساختارهای خودکار در خانه مانند مدیریت انرژی خانگی، ابزارهای متصل به هم، مدیریت امنیت خانگی، سلامت و بهداشت خانگی، سیستم های تفریحی و کنترل روشنایی به کار می روند.

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;