ابداع سیستم سوخت‌گیری گاز CNG حفاظت‌شده

 

اگر این سیستم در هر جایگاهی نصب شود، وقوع سرقت منتفی می‌شود و قابلیت ارتقاء سیستم در زمان وجود کارت سوخت و عدم سوخت‌گیری هوشمند در صورت وجود سرنشین در اتومبیل را هم دارد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز،  همت کمالی دشتکی، مجری طرح «سیستم سوخت‌گیری گاز CNG حفاظت‌شده» گفت: با توجه به وقوع حوادث فوتی و جرحی و خسارات مالی زیادی در جایگاه‌های CNG به دلیل رعایت نکردن قوانین مصوب، سیستم جامعی ارائه شده است که می‌تواند پیامدهای خطای انسانی در جایگاه‌های CNG را به صفر برساند.

 وی افزود: در حال حاضر عبور و مرور راننده‌ها و سرنشینان در سطح جایگاه، رعایت نکردن قوانین مصوب سوخت‌گیری توسط کارگران جایگاه، پیاده نشدن سرنشینان از خودرو، دخالت مراجعان در امر سوخت‌گیری، کاهش سطح ایمنی جایگاه‌ها، ایجاد خطرهای جانی و مالی بزرگ و سرقت گاز از جایگاه‌ها از جمله مشکلات موجود جایگاه‌های سوخت‌گیری CNG است اما با نصب این سیستم در جایگاه‌های سوخت‌گیری CNG می‌توان مانع از دخالت رانندگان در امر سوخت‌گیری شد و امنیت را در مواقع آتش سوزی بالا برد زیرا از فاصله 100 متری ریموت تمام سیستم‌های ورودی گاز قطع می‌شود.

 وی اظهار داشت: بر اساس سیستم بی‌سیم و ریموت کنترل، مجموعه فرمان‌هایی توسط اپراتور و سنسورها به سیستم می‌رسد و پس از پردازش، فرمان قطع یا وصل سیستم سوخت‌گیری را ارسال می‌کند.

 دشتکی در رابطه با سایر قابلیت‌های این سیستم، گفت:اگر این سیستم در هر جایگاهی نصب شود، وقوع سرقت منتفی می‌شود و قابلیت ارتقاء سیستم در زمان وجود کارت سوخت و عدم سوخت‌گیری هوشمند در صورت وجود سرنشین در اتومبیل را هم دارد.

 وی قابلیت نصب بر روی سیستم‌های اطفای حریق و دوربین مداربسته، استهلاک بسیار پایین و درحد صفر را از قابلیت‌های دیگر این سیستم برشمرد.

 

انتهای پیام/

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;