نمایشگاه سیستم‌های امنیتی اسن

به گزارش تاسیسات نیوز، نمایشگاه سیستم های امنیتی اسن از 3 تا 6 مهرماه در اسن آلمان برگزار می شود.


این نمایشگاه مهم ترین نمایشگاه جهانی سیستم های امنیتی و فناوری های پیشگیری از آتش سوزی است. این نمایشگاه با دارا بودن بیش از یک هزار غرفه دار و 42 هزار بازدیدکننده تجاری، از اهمیت ویژه ای در صنعت فناوری های امنیتی برخوردار است.


محصولاتی از قبیل سیستم های نظارت، زنگ های هشدارکنترل دسترسی، بیومتریک، امنیت و سیستم های اعلام حریق، امنیت فناوری اطلاعات، وسایل نقلیه زره ای، سیستم های حفاظت در برابر آتش و غیره در این نمایشگاه عرضه می شود.


از سیستم های پیشگیری از آتش سوزی و امنیت سایبری و دوربین مدار بسته گرفته تا سیستم های حفاظتی از مناطق در فضای باز کارشناسان، تصمیم گیرندگان و خریداران این صنعت در سطح بین المللی، با آخرین و مهم ترین فناوری ها و نوآوری های روز دنیا در اسن گرد هم می آیند.


نمایشگاه سیستم های امنیتی اسن محل نشست بین المللی برای یافتن راه حل های مربوط به همه مسائل در رابطه با امنیت مدنی است.


با پیش از 40 سال سابقه درخشان، نمایشگاه سیستم های امنیتی اسن مهم ترین نمایشگاه امنیت و پیشگیری از آتش سوزی در جهان است.


بررسی اجمالی نمایشگاه اسن در سال 2014 نشان می دهد که این رویداد تجاری موجب جذب بسیاری از علاقمندان در سطح بین المللی شده است. در دو روز اول این نمایشگاه، 39 درصد از بازدید کنندگان از خارج کشور به اسن سفر کرده بودند که 9 درصد بیشتر از آمار مشابه در سال 2012 بود.


از آسیا تا آمریکای شمالی و جنوبی، از گریلند تا نیوزلند- تصمیم گیرندگان و بازدید کنندگان تجاری نمایشگاه امنیتی اسن به معنی واقعی کلمه از سراسر جهان در این رویداد شرکت می کنند. علاوه بر این، تعداد زیادی از کشور ها هیئت هایی از نمایندگان خود را برای به دست آوردن اطلاعات در مورد نوآوری های این نمایشگاه برتر جهانی به اسن اعزام می کنند از جمله مراکش، نروژ، امریکا و امارات متحده عربی.


در اولین روز از نمایشگاه امنیتی اسن 2014، نمایندگان وزارت صنایع و فناوری اطلاعات جمهوری خلق چین که از میهمانان این رویداد بودند، در کنفرانسی تحت عنوان چشم اندازهای آلمانی – چینی همکاری های تکنولوژیک در مدیریت بحران شرکت کردند که توسط وزارت فدرال امور اقتصادی و انرژی، مبتکر جهانی در عرصه مدیریت بحران، و مرکز نمایشگاهی اسن به نمایندگی از طرف وزارت همکاری و توسع اقتصادی برگزار شد.


روز پیشگیری از آتش سوزی در نمایشهای امنیتی اسن برگزار خواهد شد – که به معنی نمایشی دیدنی و جذاب در هوای آزاد، مقالات ارائه شده توسط سخنرانان ارشد و بحث و تبادلات هیجان انگیز است. پیشگیری از آتش سوزی یکی از موضوعات مهم در نمایشگاه امنیتی اسن به شمار می آید.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;