مراقب لوله هایتان باشید!

روح اله واصف

 

به گزارش تاسیسات نیوز، یادداشتی که مطالعه میکنید، سرمقاله هفته نامه شماره 211 تاسیسات نیوز می باشد. 


همکاران گرامی سلام و خداقوت


با اتفاقات چند روز گذشته در حوزه مالی و اقتصادی، کشور ما دچار شرایط جدیدی شده است. آرایش جنگی دولتمردان و نظامیان کشور ما در مقابل گارد پرخاشگرانه و روبه‌جلوی سیاسیون آمریکایی کاملاً عیان و جدی است.


این اتفاقات اثراتی بر اوضاع جوی کسب و کار و زندگی ما داشته است که لازم است به جد به آن‌ها بنگریم.


اول این‌که یک سفر خارجی دست و پا کنید و بروید حتی اگر به افغانستان باشد. اختلاف دلچسب رقم دلار جهانگیری و جمشید بسم اله، سفر و حضر شما را تضمین می‌کند، حتی رقم مرخصی بدون حقوق شما را هم پر می‌کند!


مراقب رایانه و تبلت و گوشی موبایلتان باشید. اگر بشکند یا خراب شود یا گم شود یا جایگزینی ندارید که بخرید و اگر هم باشد یک کلیه مبارکتان را هم باید بدهید! پس مدتی همه را در منزل جاساز کنید و از کارت تلفن استفاده کنید. حالا اگر مدتی مثل تلگرام که از زندگی ما حذفانده! شد، موبایل هم حذف شود که اتفاقی نمی‌افتد.


مراقب لوله‌هایی که برای پروژه خریده‌اید باشید. یک‌وقت خدای‌نکرده نشکند یا خراب نشود یا اشتباهی دزدیده نشود. الآن یا جایگزین ندارید یا اگر بود باید یک واحد مسکونی بدهید یک شاخه لوله پلیکا بگیرید.


از همسرتان دلجویی کنید و بابت تمام رنج‌هایی که به او گذشته است حتی در هنگام دندان درآوردن در یک‌سالگی عذرخواهی کنید.


فرقی نمی‌کند شما آقا هستید یا خانم، مهم کانون خانواده است. اگر خانم شما بخواهد به سمت دادگاه خانواده برود با رقم‌های فعلی سکه شما باید فوراً بروید و چند کتاب برای گذران ایام طولانی زندان بخرید و اگر شما بانوی خانه هستید مطمئن باشید رقم دیه شما از مهریه ارزان‌تر تمام خواهد شد پس خیلی به دادگاه فکر نکنید!


کلاً توصیه من این است که در این زمان گذار به هیچ‌چیز فکر نکنید. خندوانه را ببینید و حالتان عالی باشد. حداقل تنتان به ناز طبیبان دچار نمی‌شود آن هم در این اوضاع بی دارویی.


تا بعد!

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;