ترانه‌ای به نام ۴۰۰

روح اله واصف/ سردبیر و مدیر مسئول پایگاه خبر تاسیسات نیوز: به نام خدا، همکاران عزیز سلام و خداقوت! امروز چهارصدمین شماره هفته‌نامه تاسیسات نیوز منتشر شده است و می‌توانید آن را ورق بزنید و بخوانید. چهارصدمین شماره یعنی چهارصدمین هفته‌ای که هفته‌نامه منتشر شده است و اگر همیشه به صورت ناگسستنی و بدون انقطاع طبع شده باشد، یعنی هشتمین سال انتشار آن که البته بیش از آن بوده است.
هفته‌نامه در طی سال‌های انتشار آن از نشریه‌ای تنها خبری به مجله‌ای علمی، خبری و صنفی تبدیل شده است که چتر خود را برای تمام دست اندرکاران صنف بازکرده است و تلاش نموده است که همه را در برگیرد. مهندسان ناظر، طراح، پیمانکار، تولیدکنندگان، فروشندگان، تکنیسین‌ها و هر شخصی در هر لباسی که در این صنف فعال است مخاطب هفته‌نامه بوده است. انجمن‌ها، سندیکاها، صنف‌ها و سازمان‌ها از طریق هفته‌نامه خبرهای خود را به دیگران رسانده‌اند و یا از دیگران خبر گرفته‌اند. هفته‌نامه به هیچ گروه و شخصی وابستگی نداشته است و با هیچ کسی عهد اخوت نبسته است به جز تمام همکاران فعال در صنف تا خدمت‌گزاری امین برای آنها باشد.
در عصر اطلاعات، جای تعجب دارد که معدود مجلات در حال انتشار نیز به آرامی دست از انتشار کشیدند و بسیاری در طی این سالها تعطیل شدند. اتفاقی که می‌توانست و می‌تواند برای هفته‌نامه تاسیسات نیوز نیز رخ دهد ولی به لطف خدای متعال و همت همکاران خود تاکنون از سختی‌ها نترسیده است. در چنین روزگاری هفته‌نامه و پایگاه خبری تاسیسات نیوز می‌توانند آبروی صنف تاسیسات ایران باشند. آرزویی که سخت است اما در دسترس؛ قله‌ای که بلند است اما نزدیک؛ مسیری که طولانی است اما جذاب!
هفته‌نامه برای بیش از ۱۷۰۰۰ نفر ایمیل می‌شود و به لطف خوانندگان فهیم و همراه در شبکه‌های مجازی نیز منتشر می‌شود. بیش از چند هزار نفر از طریق تلگرام و واتس اپ نیز آن را دریافت می‌کنند که در بانک ایمیل‌های ما نیستند.
این پایگاه عظیم حرفه‌ای های صنعت تاسیسات لیاقت داشتن حتی روزنامه را نیز دارند. قشر زحمتکشی که در کوران ناملایمات اجتماعی، سیاسی یا اقتصادی به خدمت مشغولند. زمانی که همه در مسافرتند باید باشند و بفروشند؛ وقتی همه در قرنطینه‌اند باید باشند و تعمیر کنند و بی‌توجه به ساعت و زمان و فصل کار کنند چون خالق آسایشند.
هفته‌نامه تلاش کرده است زبان گویای همکاران و چراغ روشنی بر زوایای تاریک دستگاه‌های تصمیم‌گیر باشد تا اجازه ندهد حق همکارانش ضایع شود، حیف و میل شود یا پایمال شود. تمام این چهارصد شماره مشحون از این ایده بوده است و نتیجه آن رفاقت با همه ولی سوال کننده از همه بوده است.
حال این باشگاهی است که می‌توانید همدیگر را در آن ببینید، با جهان مرتبط شوید و از زندگی حرفه‌ای خود لذت ببرید.
چهارصد شماره با شما بوده‌ایم. شما هم با ما باشید.
به یاری خدا تا بعد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;