96 را ورق بزنیم – فروردین

 

دوشنبه 21 فرودین: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری نظام‌مهندسی ساختمان تهران و اداره کل استاندارد تهران


نشست انعقاد این تفاهم‌نامه همکاری با حضور رئیس، اعضای هیات مدیره و مدیران سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران و همچنین رئیس و مدیران اداره کل استاندارد استان تهران در محل سالن جلسات سازمان برگزار و تفاهم‌نامه همکاری مشترک به امضا رسید. طبق ماده 16 آئین‌نامه اجرایی ماده 33 قانون نظام‌مهندسی و کنترل ساختمان، مجریان پروژه‌های ساختمانی مکلفند از مصالح مناسب مطابق مشخصات فنی ارائه شده در نقشه‌ها استفاده کرده و درصورتی که مصالح دارای استاندارد اجباری باشند، از این نوع مصالح استفاده نمایند.


پنجشنبه 24 فروردین: آتش‌سوزی شرکت قطعه‌سازی کروز


سید جلال ملکی به‌عنوان سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در مورد آتش‌سوزی شرکت قطعه‌سازی کروز گفته بود ساعت ١٩ و ٢٦ دقیقه حریق گسترده در انبار کالا واقع در جاده مخصوص کرج به نیروهای سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد. مدیرعامل کروز با بیان این مطلب گفت: در آتش‌سوزی که در شرکت کروز اتفاق افتاد بخشی از انبار مواد اولیه و تنها بخش کوچکی از طبقات دیگر (کارخانه شماره 2-B) دچار آتش‌سوزی شد و به هیچ‌کدام از خطوط تولید دیگر شرکت آسیبی وارد نشده است.


جمعه 25 فروردین: سیل در شمال غرب ایران


این سیل بزرگ در منطقه شمال غرب کشورمان رخ داد. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی بارش متوسط در حدود ۴۰ میلی‌متر بوده که طی ۱۵ سال قبل از آن بی‌سابقه گزارش شده است. تعداد جان‌باختگان این حادثه ۴۸ نفر اعلام گردید و بیشترین تلفات و مفقودی‌های این سیل از شهرستان‌های عجب‌شیر و آذرشهر گزارش شد.


یکشنبه 27 فروردین: افتتاح ۸ مگاپروژه صنعت نفت در پارس‌جنوبی


طرح توسعه فازهای ١٨-١٧، فاز ١٩، فازهای ٢١-٢٠، طرح برداشت نفت خام از لایه نفتی و همچنین ٤ طرح صنعت پتروشیمی با حضور رئیس‌جمهوری، مسئولان بلندپایه کشوری، لشکری و میهمانان داخلی و خارجی، به‌طور رسمی افتتاح شد.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;