گزارش می گوید که یک ابزار کارآمد به تسهیل پروژه های ساخت و ساز کمک می کند

این گزارش که در جولای ۲۰۲۱ انجام شد، درک صنعت از مدیریت هزینه پروژه و چگونگی استفاده متخصصان ساخت‌وساز در مناطق مختلف از فناوری برای مدیریت مؤثر هزینه‌ها را بررسی می‌کند.

شرکت کنندگان شامل مالکان ساخت و ساز، پیمانکاران عمومی و پیمانکاران در بخش های دولتی و خصوصی در سراسر استرالیا، نیوزیلند، کانادا، بریتانیا و ایالات متحده بودند.

یافته های کلیدی عبارتند از:

  • وضعیت فعلی قابلیت‌های مدیریت هزینه: هنگامی که از آنها خواسته شد قابلیت‌های مدیریت هزینه فعلی سازمان را ارزیابی کنند، تنها ۳۹٪ موافق بودند و کمتر از یک چهارم (۲۴٪) به شدت موافق بودند که قابلیت‌ها به آنها اجازه می‌دهد تا به طور موثر هزینه‌ها را مدیریت کنند، که نشان‌دهنده فضایی برای بهبود در سطح جهانی است.
  • چالش‌های مدیریت هزینه: پاسخ‌دهندگان «تبدیل برآورد هزینه نهایی به بودجه پروژه سازگار با حساب‌های هزینه» و «ردیابی هزینه‌ها برای هر جنبه از کار برای تعیین اینکه چگونه بر هزینه کلی پروژه تأثیر می‌گذارند» را به عنوان دشوارترین چالش‌های مدیریت هزینه برای حل رتبه‌بندی کردند.
  • مهم‌ترین نیازهای آینده برای مدیریت هزینه: پاسخ‌دهندگان «پیش‌بینی هزینه‌های حیاتی با داده‌های زمان واقعی از میدان» و «ردیابی پویا هر دلار در بودجه من» را به‌عنوان مهم‌ترین نیازهای آینده برای حل با مدیریت هزینه پروژه رتبه‌بندی کردند.
  • رضایت از راه حل های مدیریت هزینه: پیمانکاران عمومی و پیمانکاران تخصصی به طور قابل توجهی سطوح متفاوتی از رضایت را از استفاده خود از نرم افزار برای مدیریت هزینه گزارش کردند. این نابرابری پیام مهمی را ارسال می کند که فناوری برای پشتیبانی مؤثر از گردش کار هر یک از اعضای تیم به منظور پیشرفت کل صنعت مورد نیاز است.
  • تفاوت در داده‌های بی‌درنگ بین تیم‌های میدانی و اداری: بیشترین اختلاف زمانی که به چالش‌های مربوط به مدیریت هزینه‌ها بین کارکنان مرتبط با پروژه و کارکنان مرتبط با دفتر می‌رسد، مربوط به “درک در زمان واقعی جایی است که در حال کسب درآمد یا از دست دادن پول هستیم.”

 

بازتعریف آنچه صنعت از راه حل مدیریت هزینه انتظار دارد:

  • جف لوئیس، معاون محصول Procore برای راه حل های مالی، گفت: «این یافته ها ارزش راه حل مدیریت هزینه مبتنی بر ابر ما را نشان می دهد.
  • “مشتریان Procore وقتی صحبت از اتصال تیم‌های میدانی و اداری با مدیریت مالی Procore و پلت‌فرم اتصال ERP ما می‌شود، جلوتر هستند و اطلاعات بی‌درنگ در این زمینه را به سیستم ERP شما متصل می‌کنند.”
  • Tooey Courtemanche، بنیانگذار و مدیر عامل Procore، گفت: «فرصت برای بازتعریف آنچه صنعت باید از یک راه حل مدیریت هزینه انتظار داشته باشد هرگز بزرگتر نبوده است. به ریسک مالی پروژه و اعتماد به داده‌های متصل آنها.”
  • استفن جونز، مدیر ارشد بینش‌های صنعت، دوج دیتا، افزود: «این گزارش نشان می‌دهد که مالکان و پیمانکاران ساخت‌وساز به طور یکسان آماده و قادر به مشارکت در یک رویکرد مدیریت هزینه جامع‌تر و یکپارچه‌تر هستند.
  • تمرکز بر استفاده از ابزارهای فناوری کمتر و جامع‌تر و افزایش مشارکت همه ذینفعان با مدیریت هزینه، در نهایت نتایج مرتبط با هزینه بهتری را برای همه طرف‌ها ایجاد می‌کند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;