گذشت ماه صیام و رسید عید صیام کنیـد یکسـره بهـر نمـاز عید، قیام

 رویت ماه شوال

 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از ایرنا،با رویت ماه شوال آسمان تهران نورانی خواهد شد.

مجتبی عبدالهی روزچهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تمهیدات شهرداری ویژه عید سعید فطر تصریح کرد: بخش عمده ای از برنامه ریزی ها و طراحی ها در سطح شهر تهران برای چراغانی ، نورپردازی و نورافشانی انجام شده است.

وی با بیان اینکه انجام این امور بر عهده مناطق و سازمان زیباسازی شهر تهران است افزود: همزمان با اعلام رویت استهلال ماه شوال که زمان عید سعید فطر محسوب می شود کار نورافشانی انجام خواهد شد.

معاون شهردار تهران همچنین با تاکید بر اینکه نمازگزاران زیر پوشش بیمه قرار دارند خاطر نشان کرد: آتش نشانی نیز آمادگی خدمات رسانی و پشتیبانی برای نماز عید سعید فطر را دارند.

وی گفت: میادین میوه و تره بار و فروشگاه های شهروند آماده پذیرش شهروندان تهرانی برای خرید های ویژه عید را دارند و در این مراکز چراغانی و آذین بندی برای حضور مردم انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای نماز عید فطر خطوط حمل و نقل از ساعت پنج صبح آماده انتقال شهروندان می باشند افزود: 400 دستگاه ون در محل محدودیت تردد خودروهای شخصی برای جابه جایی شهروندان به مصلی تهران تدارک دیده شده اند.

عبدالهی با بیان اینکه توزیع برگه های دعای قنوت نماز عید فطر را نیز در دستور کار داریم گفت: کتاب ها و بروشورهایی نیز با موضوعات فرهنگی، داستانی و دینی توزیع می شود.

وی افزود: در ایستگاه های مشخص شده برای شهروندان پذیرایی با کیک و شیرینی نیز پیش بینی شده است.

 

پایان خبر/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;