کنفرانس و نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر برگزار می شود

پنجمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی و دومین جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر به صورت آنلاین برگزار می‌شود.
به گزارش تاسیسات نیوز، یکی از برنامه‌­های اصلی پنجمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی، اعطای جایزه ملی انرژی­‌های تجدیدپذیر است. شرکت‌های فناوری که موفق به ارائه پروژه‌های برتر در این حوزه شوند یا خدمات مهندسی نوآورانه‌ای در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر عرضه کنند، برنده این جایزه خواهند شد.
این رویداد در حال حاضر به دلیل همه‌گیری ویروس کووید ۱۹ به صورت آنلاین در روز ۲۶ آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
بررسی چالش‌­های پیش‌رو در توسعه انرژی‌­های تجدیدپذیر و ارائه راهکارهایی برای بهبود فضای کسب و کار این حوزه در دوران کرونا و تحریم، از جمله اهداف پیش‌بینی شده برای این رویداد است.
فعالان فناور، صنایع نرم و خلاق، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت آپها، هسته‌های دانشگاهی و کلیه علاقه‌مندان به حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر از جمله شرکت‌کنندگان در این رویداد هستند. همچنین سازمان‌های بهره‌برداری مانند شرکت‌های برق و شهرداری‌ها نیز در این رویداد سالانه حضور خواهند یافت.
جوایزی نیز به پژوهشگر برتر جوان با سن زیر ۳۵ سال و شخصیت علمی تاثیرگذار منتخب در این رویداد اعطاء خواهد شد.
همچنین نهادهای عمومی، سازمان‌ها، شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع استانی و شهرداری‌های که به انتخاب هیئت داوران، فعالیت مثمری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر انجام داده‌اند نیز جوایزی دریافت می‌کنند.
بررسی بازار توسعه انرژی­‌های تجدیدپذیر و راهکارهای تحول آن و بررسی روند توسعه فناوری انرژی­‌های تجدیدپذیر در دنیا، یکی دیگر از محورهای این کنفرانس است. در این همایش از  سخنرانان خارجی نیز دعوت شده است تا با حضور در این رویداد نقطه‌نظرات علمی خود را با حاضران به اشتراک بگذارند.
نخستین نمایشگاه در حوزه انرژی­‌های تجدیدپذیر نیز که همزمان با این کنفرانس برگزار می‌شود به صورت آنلاین است. غرفه‌ها و فضای نمایشگاه به صورت سه‌بعدی مدل‌سازی شده است و مشارکت‌کنندگان ضمن دریافت این غرفه‌ها، امکان معرفی محصولات یا خدمات خود، اشتراک گذاری فیلم، عکس و کاتالوگ در غرفه خود را نیز خواهند داشت.
منبع مهر
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;