کنترل بخشی از هدرروی برق در کرج

به گزارش تاسیسات نیوز، مديرعامل شرکت توزيع برق استان البرز با بيان اينکه در سال هاي گذشته ميزان هدر روي برق در اين استان بيش از 20 درصد بود، گفت: اکنون با اقدامات فني 8 درصد اين هدر روي ها کنترل شده است.

ناصر اسکندري روز سه شنبه در نوزدهمين سمينار سالانه مديريت مصرف انرژي الکتريکي ويژه صنايع استان البرز، اظهار داشت: در زمان حاضر ميزان هدر روي انرژي الکتريکي در ايناستان 12 درصد بوده که بايد کنترل شود.


وي با بيان اينکه مصارف بي رويه برق در البرز و کشور هزينه هاي گزافي روي دست اقتصاد و جامعه مي گذارد، گفت: در شرايط کنوني که انرژي برق با هزينه بالا توليد مي شود بايد از هدروي برق و مصرف بي رويه آن جلوگيري کرد.


مديرعامل شرکت توزيع برق استان البرز از واحدهاي توليدي و صنعتي خواست به سمت انرژي هاي پاک و نو حرکت کنند و تحول اساسي در توليد انرژي نو پديد آورند.


اسکندري با بيان اينکه مصرف کنندگان برق تنها يک / پنجم هزينه تمام شده اين انرژي در کشور مي پردازند، گفت: نبايد سرمايه هايي مانند صنعت برق در شرايط کنوني کشور به ارزاني از دست برود.


مديرعامل شرکت توزيع برق البرز تاکيد کرد که ميزان بهره وري از انرژي در کشور بايد افزايش يابد، ضمن آنکه مصرف بهينه از اين نوع انرژي از هزينه ها مي کاهد.


استان البرز يک ميليون و 300 هزار مشترک برق دارد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;