کمیسیون انرژی علت افزایش چشمگیر قیمت قبوض گاز را بررسی کند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی کمیسیون انرژی را مامور کرد تا علت افزایش چشمگیر قبوض گاز را بررسی کرده و  گزارش آن را به صحن مجلس ارائه کند.
به گزارش تاسیسات نیوز، سید مرتضی حسینی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: قبض مشترکان گاز به ویژه مشترکان روستایی به یکباره از ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار تومان به ۲ الی ۶ میلیون تومان رسیده است. این اقدام شرکت گاز قابل قبول نیست و هیات رئیسه مجلس باید به این موضوع ورود کرد تا اصلاح شود.
وی در ادامه اظهار کرد: افزایش لحظه ای قیمت ارز و مایحتاج ضروری مردم و انواع کالاهای صنعتی به ویژه خودرو، امان مردم را بریده است. مسئولان برای رفع این مشکل و فشاری که روی آحاد مردم به ویژه اقشار کم درآمد است سریعاً چاره اندیشی کرده و کشور را درست اداره کنند. مردم نجیب، مقاوم و وفادار ایران شایسته این نوع مدیریت و گرانی و فشار نیستند.
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اتحادیه اروپا با اقدام نابخردانه تروریست نامیدن سپاه، تمام شاخص های اخلاقی، حقوقی و ارزش های بین المللی را مخدوش کرد، این رفتار باعث سرافرازی سپاه در سطح ملی و منطقه ای می شود.
عبدالرضا مصری که ریاست جلسه علنی  مجلس را بر عهده داشت، در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: با توجه به انتقادات تعداد زیادی از نمایندگان در خصوص افزایش قیمت قبوض گاز خانگی انتظار می‌رود کمیسیون انرژی جلسه ای در این برگزار کرده و گزارش آن را به صحن مجلس ارائه کند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;