رونمایی از محصولات ۲۰۲۳ شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران

به گزارش تاسیسات نیوز، همایش معرفی محصولات تهویه مطبوع صنعتی و رونمایی از محصولات ۲۰۲۳ شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران در تاریخ ۲ بهمن ۱۴۰۱ در مرکز همایش های بین المللی رایزن برگزار گردید.
در این همایش که شرکت مبتکران گلدیران میزبان مشاوران تاسیسات و سازندگان تهران بود، از محصولات این شرکت شامل مدل های جدید چیلرهای تراکمی و سیستم های VRF رونمایی و توضیحات فنی ارائه گردید. همچنین آقای مجیب احمد مدیر فروش خاورمیانه شرکت GI Holding ایتالیا در این مراسم جدیدترین مدل های چیلر برند Clint را معرفی و ارائه نمودند. شرکت مبتکران گلدیران به منظور توسعه سبد محصولات تهویه مطبوع با مشارکت GI Holding شروع به عرضه انحصاری محصولات چیلر با برند Clint در ایران نموده است.
​ مبتکران گلدیران با در اختیار داشتن کارخانه ای به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع و سایت تولیدی ۶۰۰۰ متر مربعی در استان قزوین در حال تولید انواع محصولات تهویه مطبوع صنعتی و خانگی، از برندهای معتبری همچون جی‌پلاس، ال‌جی، مدیا در دسته‌بندی چیلر، فن‌کویل، داکت اسپلیت، پکیج هوایی یکپارچه، اسپلیت و هواساز می باشد. تمامی محصولات شامل گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت گلدیران می باشند.
خاطر نشان می دارد شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران تامین کننده تجهیزات تهویه مطبوع بیش از ۱۹٫۰۰۰ پروژه بزرگ ساختمانی در سراسر کشور بوده است.
در پایان مراسم با اهدای هدایایی از میهمانان به پاس حضورشان تشکر و قدردانی صورت گرفت.

 

گلدیران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;