کمیته استانداردسازی و تدوین ضوابط تاسیسات گردشگری تشکیل شد

 

«کمیته استانداردسازی و تدوین ضوابط» به منظور ارتقای سطح خدمات تاسیسات گردشگری سراسر کشور در معاونت گردشگری تشکیل شد.

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاریمیراٍ فرهنگی ، منوچهر جهانیان معاون گردشگری سازمان با بیان این خبر گفت: با تشکیل «کمیته استانداردسازی و تدوین ضوابط»، به روزرسانی و تعیین مقررات اجرایی کلیه مراکز ارائه دهنده خدمات گردشگری در دستور کار معاونت گردشگری قرار گرفته است تا با تعریف استانداردهای به روز و حرکت بر مبنای سیاست گذاری های تعریف شده گامی جدی به سوی ارتقای سطح خدمات مورد نیاز گردشگران برداشته شود.

 
وی همچنین با اشاره به اهداف تشکیل دهنده کمیته مذکور خاطر نشان کرد: ایجاد انگیزه و رقابت میان فعالین عرصه گردشگری، آشنایی گردشگران با مقررات و ضوابط به روز، فراهم آوردن امکان انتخاب مطلوب، نطارت کامل بر خدمات، حرکت به سوی تعالی و رعایت استانداردها و در نهایت ارتقای کمیت و کیفیت خدمات، بخشی از اهداف تشکیل کمیته «استانداردسازی و تدوین ضوابط» به شمار می آید. 
 
وی با بیان اینکه کمیته استانداردسازی و تدوین ضوابط در سطح فرابخشی تشکیل شده است؛ گفت: حضور مدیران بخش خصوصی، ادارات کل میراث فرهنگی استان ها، اساتید دانشگاه و فعالین این حوزه در کمیته مذکور نگاه همه جانبه به تدوین ضوابط و به روز شدن تاسیسات گردشگری را به دنبال خواهد داشت.
 

جهانیان با اشاره به روند تشکیل جلسات کمیته استانداردسازی و تدوین ضوابط یادآور شد: تصمیم برآن است جلسات این کمیته هر دو هفته یک بار با حضور کلیه اعضا برگزار شود.   


پایان پیام/



ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;