کلاه ایمنی با عینک google

ایمنی

ذوق و سلیقه باعث ایجاد نوآوری خاص در دنیای فناوری می‌شود که این بار تولید یک کلاه ایمنی برای راندن موتورسیکلت با قابلیت‌های منحصر به فرد در زمینه کنترل و هدایت راحت موتور از جمله آن است.

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز، یک طراح با ذوق موفق به ساخت نوعی کلاه ایمنی برای موتور سواری شده است که در این کلاه دستگاه GPS و نوعی صفحه نمایش داشبورد جلوی موتورسیکلت قرار دارد.

گفتنی است، این طراح ساخت این کلاه ایمنی منحصر به فرد را همانند تکنولوژی به کار رفته در شیشه عینک “گوگل” می‌داند.

 بررسی‌ها نشان می‌دهد، این کلاه ایمنی حامل نوعی رابط است که می‌تواند کنترل چرخ دنده، نمایش سرعت سنج، زمان و سوخت موتور را نشان دهد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد، طراح این کلاه برای تولید آن در حدود ۱۰۰ هزار پوند سرمایه گذاری کرده است، این صفحه نمایش در زیر استخوان گونه موتور سوار نصب می‌شود و از قسمت پایین و سمت چپ گونه کاربر قابل مشاهده است و اجازه می‌دهد که کاربر بدون دردسر بتواند صفحه نمایش را بخواند در حالی که دید کافی از جاده دارد.

 این دستگاه قابلیت استفاده به حالات مختلف همانند رفت و آمد در شهر و حتی مسیر مسابقه را نیز دارد، همچنین این دستگاه به نوعی دوربین مجهز است که می‌تواند پشت موتور سیکلت و ماشین‌هایی که در پشت موتور در حال حرکت هستند را به موتور سوار نشان می‌دهد.

 این طراح امیدوار است، در صورت جذب سرمایه گذاران مورد نیاز بتواند تولید این نوع کلاه را با قیمت ۳۵۰ پوند برای هر دستگاه در سال جاری آغاز نماید.

در عین حال این کلاه ایمنی از ساختار مطمئنی برای حفظ و سلامت راکیبن موتور برخوردار است. 

 پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;