کرونا نمایشگاه تهویه و تبرید استرالیا را هم هدف قرار داد

تاسیسات نیوز / سعید سعیدی: کروناویروس برگزاری نمایشگاه ۲۰۲۰ تهویه مطبوع، تبرید و خدمات ساختمان استرالیا که به ARBS معروف است را با تعویق مواجه کرد. این نمایشگاه قرار بود در ماه می در شهر ملبورن برگزار شود.
به گزارش تیم ترجمه پایگاه خبری تاسیسات نیوز به نقل از کولینگ پست، پیش‌بینی می‌شود این نمایشگاه که هر دو سال یکبار برگزار می‌شود میزبان بیش از ۱۰ هزار بازدیدکننده از سراسر جهان باشد.
بر اساس این گزارش، هنوز تاریخی برای برگزاری مجدد این نمایشگاه اعلام نشده است، اما به گفته مدیران هماهنگی این نمایشگاه، بعد از اتمام کرونا، زمان قطعی برگزاری نمایشگاه در سال ۲۰۲۰ فورا اعلام خواهد شد.
مدیر هماهنگی نمایشگاه در خصوص لغو نمایشگاه می‌گوید: از آنجایی که این نمایشگاه با حضور بازدیدکنندگان، غرفه‌داران، تامین‌کنندگان و پیمانکاران میزبان تعدادی بالغ بر  ۱۲ هزار نفر خواهد بود، نگرانی برای سلامت و ایمنی شرکت‌کنندگان چالشی بود که ما را بر آن داشت تا برگزاری این نمایشگاه را به تاریخ دیگری موکول کنیم.
شایان ذکر است که این تنها نمایشگاهی نیست که به دلیل کرونا، برگزاری آن به تعویق افتاده است و از زمان وقوع کرونا نمایشگاه‌های زیادی در عرصه تاسیسات لغو شده‌اند که از آن دست می‌توان به نمایشگاه‌های تهویه و تبرید چین، انگلستان، ژاپن و ایتالیا نیز اشاره کرد.
منبع کولینگ پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;