وقتی کووید ۱۹ زورش به تهویه و تبرید در ایتالیا نرسید

تاسیسات نیوز / سعید سعیدی: با اقداماتی که برای جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا صورت گرفته، فرایند تولید و حمل و نقل کالا از سوی تولیدکنندگان تجهیزات تهویه مطبوع و تبرید در شمال ایتالیا متوجه تاثیر و تغییری در کار خود نخواهند بود.
به گزارش تیم ترجمه پایگاه خبری تاسیسات نیوز به نقل از کولینگ پست، اقدامات محدودکننده‌ای که در روزهای گذشته توسط دولت ایتالیا اعلام شد، شامل محدود کردن مردم از حرکت در داخل و بیرون از منطقه لومباردی و ایالت‌های مودنا، پارما، پیاسنزا، رگی امیلیا، ریمینی، پسرو، اوربینو، الکساندریا، آستی، نووارا، ورسیلی، پادوئا، ترویسو و ونیز است. این مناطق درگیر شده، قطب اصلی صنعتی ایتالیا را شامل می‌شوند که در واقع مناطقی هستند که تعداد قابل توجهی از تولیدکنندگان تجهیزات تهویه مطبوع و تبرید در آنجا مستقر هستند.
با توجه به تعطیلی موزه‌ها، سینماها، مراکز خرید، مسابقات ورزشی و حتی رستوران‌ها، ساکنان این شهرها باید از تردد در شهر خودداری کنند مگر برای مراجعه به مراکز درمانی.
علی‌رغم نگرانی‌های اولیه در خصوص تاثیر این ویروس در زنجیره تولید، بیانیه‌ای از سوی وزارت امور خارجه ایتالیا صادر شد که بیان می‌دارد حمل و نقل کالاها و محصولات تهویه مطبوع و تبرید مربوط به تجهیزات کار در جهت مبارزه با کرونا است به این معنا که این کالاها می‌توانند به این مناطق ورود کنند. ویژه‌تر از آن اینکه پرسنلی که وسایل حمل و نقلی را مدیریت می‌کنند می‌توانند به این محدوده‌ها وارد شوند و در آنجا حرکت کنند.
اما علاوه بر محدودیت‌های ایجادشده، کارمندان و پرسنل بسیاری از شرکت‌های تولیدی تهویه مطبوع و تبرید که در این مناطق مستقر هستند باید رفت و آمد خود را محدود کنند و یا به برخی از آنها اعلام شده که برای مدت دو روز در هفته کار خود را به صورت دورکاری از منزل انجام دهند.
منبع کولینگ پست
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;