«کرونا» روزی یک هواپیما در تهران ساقط می کند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: وقتی میزان فوتی‌های کرونا در تهران بیش از تعداد مسافران یک هواپیما در روز باشد و ما باز هم شهر را تعطیل نکنیم دیگر چه زمانی باید باور کنیم شرایط بحرانی است.
به گزارش تاسیسات نیوز، حجت نظری در جلسه صبح امروز شورای شهر در تذکر خود گفت: تذکر بنده به دولت به دلیل تعطیل نکردن دو هفته‌ای تهران به دلیل شیوع کرونا است. هفته پیش نیز در شورا این موضوع را مطرح کردیم اما توجهی نشد. جالب است که نمایندگان مردم در شورای شهر با این تعطیلی کاملاً موافق اند آقای استاندار هم موافقت خود را اعلام کردند. آقای واعظی اما نمی دانم که چه صلاحیتی دارند که درباره مسائل مختلف از سیاست خارجه تا امور داخلی اظهار نظر می‌دهند، ایشان رئیس دفتر رئیس جمهور هستند و مکلف به مدیریت امورات دفتر رئیس جمهور هستند اما ایشان هم موافقت رئیس‌جمهور را اعلام کردند.
این عضو شورای شهر افزود: من نمی‌دانم با این شرایط و با وجود موافقت همه چرا شهر تهران تعطیل نمی‌شود. چه تعداد از شهروندان تهرانی باید هر روز جان بدهند تا ما شهر را تعطیل کنیم. نمی‌دانم دولت به دنبال چیست و این میزان از نا شفافی به چه دلیلی است. چه اتفاقی باید در تهران رخ بدهد تا ما به این نتیجه برسیم که شرایط تهران بحرانی است.
نظری تصریح کرد: وقتی میزان فوتی‌های کرونا بیش از تعداد مسافران یک هواپیما در روز در شهر تهران باشد و ما باز هم شهر را تعطیل نکنیم دیگر نمی‌دانم چه اتفاقی باید در شهر رخ بدهد تا ما به این نتیجه برسیم که به شرایط بحران رسیده‌ایم.
وی عنوان کرد: به همین منظور تذکر جدی به دولت می‌دهم و امیدوارم این بار واقعاً ترتیب اثر داده شود و شهر تهران را به مدت مشخصی با رعایت شرایط ممنوعیت تردد و خروج تعطیل کنیم.
منبع مهر
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;