چه زمانی به تعمیرات آسانسور نیاز دارید؟

تاسیسات نیوز: بر اساس میزان استفاده از آسانسورها، حداقل ماهی یک بار تمام مکانیزم آسانسور باید توسط تعمیرکار آسانسور مورد بررسی قرار بگیرد. همچنین با توجه به مکانیزم پیچیده ای که دارند ممکن است به طور اتفاقی ایرادی بدون پیش زمینه خاصی اتفاق بیوفتد که نیاز اضطراری به تعمیر فوری آسانسور باشد. البته در مواردی هم به علت اینکه تعمیر آسانسور را به افراد غیر متخصص و غیر حرفه ای سپرده اید با ایرادات ناگهانی روبه رو خواهید شد. از این رو ما به تمام افرادی که با آسانسور سر و کار دارند نکاتی را آموزش می دهیم که در صورت بروز اتفاق سریعا دست به کار شده و از وقوع حادثه جلوگیری کنند.
تعمیر آسانسور : شنیده شدن صدای آسانسور
معمولا این تجهیزات سرو صدای خاصی ندارند، حتی نمونه های آسانسورهای قدیمی نیز صداهای نابهنجاری ایجاد نمی کنند. به همین علت یکی از راههای تشخصی خرابی آسانسور صداهای اضافی است. از این رو به محض شنیدن صداهای غیر طبیعی در هنگام حرکت با استادن آسانسور سریعا با شرکت خدمات آسانسور جهت اعزام تعمیرکار آسانسور تماس بگیرید.
تعمیر فوری آسانسور : از کار افتادن آسانسور
اگر در حین جابجایی بین طبقات، آسانسور از کار بیوفتد، یا درب ها باز و بسته نشوند باید حتما با تعمیرکار آسان سور تماس بگیرید. همچنین اگر در حین ایستادن یا به حرکت افتادن آسانسور متوجه شوید که دستگاه عملکرد خوبی ندارد نیز باید به فکر رفع مشکلات احتمالی و تعمیر آسانسور باشید چون ممکن است حادثه آفرین باشد.
تعمیرات آسانسور : زمان توقف و انتظار آسانسور زیاد شده است
مدت زمانی که آسانسور بین طبقات می ایستد و دوباره به حرکت در می آیند ثابت است. آسانسورها تنها تجهیزات مکانیکی نیستند بلکه این عملکردها به به قطعات الکترونیکی دستگاه مرتبط می شوند. این قطعات الکترونیکی بنا بر دلایل متفاوتی مانند بالا رفتن دما، عدم تهویه مناسب و یا حتی قدیمی شدن سیستم کنترلی، ایرادات در سنسورها و غیره دچار اختلالات می شوند. به همین جهت عیب یابی و تعمیر آسانسور باید با دقت انجام شود تا قطعات دچار آسیب بیشتری نشوند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;