پیام های تسلیت سازمان های نظام مهندسی

به گزارش تاسیسات نیوز، هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، در پی جان باختن تعدادی از هموطنان در زلزله غرب کشور پیام تسلیت صادر کرد.

در این پیام آمده است:

حادثه تلخ زلزله یکشنبه شب غرب کشور و جان باختن شماری از هموطنان عزیز و آسیب دیدن بسیاری دیگر، موجب تالم و تاثر عموم مردم کشورمان شد ضمن عرض تسلیت به هموطنان و بازماندگان این حادثه دلخراش، برای در گذشتگان غفران الهی و آرامش ابدی مسالت دارد.


 

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان درگذشت عزیزان هم وطن دراثر وقوع زلزله شامگاه یکشنبه(۹۶/۸/۲۱)را تسلیت عرض نموده، شفای عاجل برای مصدومان و صبر برای بازماندگان را از خداوند متعال مسئلت دارد.


 

ضایعه درگذشت تعدادی از هموطنان را به مردم استان کرمانشاه تسلیت عرض می نمائیم و برای بازماندگان صبر جمیل و برای آسیب دیدگان سلامتی عاجل خواستاریم.

هیات مدیره نظام مهندسی استان چهارمحال و بختیاری


 


ضایعه درگذشت تعدادی از هموطنانمان را به دلیل زلزله تسلیت عرض می‌نماییم.
برای مرحومین مغفرت،برای مجروحین سلامتی عاجل و برای بازماندگان صبر مسألت داریم.


روابط عمومی شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان


 





پیام تسلیت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم درپی جان باختن شماری از هموطنان در حادثه زمین‌لرزه غرب کشور

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم وقوع زمین لرزه خسارت بار و تلخ در برخی از استانهای غرب کشور که موجب جان باختن و مجروح شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان گردیده را تسلیت عرض می نماید.

از آنجا که کشورمان ایران ، از جمله کشورهایی است که گسل های فعال و خطرناکی داشته و هر از گاهی شاهد بروز زمین لرزه هایی با ریشتر بالا هستیم ؛ این امر ضرورت توجه نسبت به رعایت مقررات ملی ساختمان در راستای افزایش استحکام و ایمنی بناها را همواره یادآور می سازد تا در زمان وقوع چنین زمین لرزه هایی شاهد کمترین خسارات باشیم.
جامعه مهندسان استان قم با تسلیت درگذشت شماری از شهروندان استانهای غربی کشور در حادثه زلزله و همدردی با خانواده های آنان ، برای درگذشتگان غفران الهی و برای بازماندگان آنان صبر و سلامتی آرزومند است.


 

پیام تسلیت هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین درپی جان باختن شماری از هموطنان در حادثه زمین‌لرزه غرب کشور

شامگاه 21 آبان سردی و تلخی حادثه ای است که همه دل های هموطنان عزیز را متاثر و جریحه دار کرد، اتفاقی ناگوار که همیشه در یاد و خاطر اذهان باقی خواهد ماند.

زلزله رویدادی است طبیعی که هر چند وقت یکبار در گوشه ای از کشورمان اتفاق می افتد، تعداد بیشمار این زلزله ها در کشور عزیزمان ایران یادآور وظیفه خطیر مهندسان کشور و سازمان های نظام مهندسی ساختمان در ارتباط با اجرای کامل مقررات ملی ساختمان در حوزه های طراحی، نظارت و اجرا می باشد.

امید داریم دولت محترم و سازمان های ذیربط با ابلاغ کامل این مقررات و بهره برداران عزیز با رعایت کامل اجرای مهندسی ساختمانها با اعتماد به مجموعه بزرگ مهندسان کشور در ایجاد ساختاری امن و قابل سکونت برای تمامی مردم ایران کوشا بوده و خانواده بزرگ مهندسی ایران نیز همواره در جهت ایمن سازی و ایجاد اماکنی امن برای حال و آینده کشور اقدام نمایند.

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه تاسف بار، برای آن عزیزان سفرکرده علو درجات و غفران الهی را از خداوند سبحان مسئلت می نمائیم.


 


گاه که گاهواره لرزان زمین آرامش هموطنی را می خراشد و بر چهره ، غبار خاک غم می پراکند ، یا که سقفی پایه های اعتماد ساکنانش را می لرزاند، عزممان برای همراهی با داغدیدگان و تکلیفمان برای پیشگیری از چنین رخدادهایی مصمم تر از قبل می شود.
ضمن تسلیت و تعزیت جانباختن جمعی از هموطنامان در حادثه زمین لرزه غرب کشور بر عزم دیرین خویش بر صیانت از گوهر ارزشمند اعتماد به متخصصان و مهندسان تاکید می کند.

سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی








انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;