پاهایتان را با موبایل گرم کنید

به گزارش تاسیسات نیوز، بیشتر مردم نام ترماسل را در صنعت کفی های گرم کفش شنیده اند. علیرغم ساخت این نوع کفی ها در چندسال گذشته، این شرکت از چگونگی تناسب آن با یک جفت کفش دوچرخه سواری ناامید شده بود. اخیراً کفی های +Winter جدیدی ابداع کرده که با ضخامت تنها 2 میلی متر در جلو و 6 میلی متر در پاشنه، ادعا می شود نازک ترین کفی گرم موجود در بازار است.

 

 

 

 

یکی از دلایل نازک بودن زیاد و همچنین ضد آب بودن آنها این واقعیت است که برخلاف ترماسل، آنها کلید برق یا پورت شارژ ندارند. در عوض، آنها به صورت بی سیم با استفاده از یک پد شارژشونده تغذیه و با یک اپلیکیشن Ios/اندروید در تلفن های هوشمند فعال می شوند.

 

 

 

 

این اپلیکیشن برای کنترل دمای داخل کفش از 20 تا 40 درجه سانتیگراد (68 تا 104 درجه فارنهایت) نیز استفاده می شود. در صورت رسیدن دمای داخل کفش به میزان از پیش تنظیم شده، ترموستات های موجود در پنجه و پاشنه هر کفی به صورت خودکار المنت های گرمایش جلو را خاموش و در صورت نیاز آن ها را مجدداً فعال می کند.

 

 

 

اگر کاربری هم تلفن هوشمند در اختیار نداشته باشد، سرعت سنج های کفی آن را همزمان با آغاز حرکت تغذیه می کند.

 

 

 

گفته می شود یک شارژ سه ساعته برای هر کفی برای حداکثر 5 ساعت استفاده مناسب باشد. باید توجه داشت که فقط هربار یکی از آنها شارژ شوند؛ بنابراین زمان شارژ برای هرجفت کفش حدود 6 ساعت خواهد بود.





به علاوه اگر هیچ حرکتی در مدت 5 دقیقه تشخیص داده نشود، سرعت سنج ها المنت های گرمایش را خاموش خواهند کرد؛ اما این بدان معناست که کاربری که فعالیت های نشسته انجام می دهد، باید پیوسته پاهای خود را تکان دهد تا گرمای ورودی حفظ شود.

 

 

 

کفی های +Winter که در سوئیس طراحی و در ایتالیا ساخته شده، از دسامبر گذشته در اروپا با قیمت 199 یورو موجودند.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;