وزیر نیرو خبر داد: اختصاص یک فصل از کتاب ششم ابتدایی به بحث انرژی

 

به گزارش تاسیسات نیوز، برای نخستین بار در تاریخ کشور، یک فصل از کتاب های دوره ابتدایی (ششم دبستان) به بحث انرژی (نحوه استفاده صحیح از آب و برق) اختصاص می یابد.

 

 

 

مهندس “مجید نامجو” در آیین گشایش “سیزدهمین گردهمایی سراسری مشاوران امور زنان و خانواده شرکت های تابعه و وابسته وزارت نیرو” به تلاش های دفتر امور زنان و خانواده وزارت نیرو اشاره کرد و گفت: تلاش های این دفتر فعال موجب شده است تا بالاخره برای نخستین بار در تاریخ کشور، یک فصل از کتاب های دوره ابتدایی (ششم دبستان) به بحث انرژی (نحوه استفاده صحیح از آب و برق اختصاص یابد.

 وی با بیان اینکه مشاوران امور زنان می توانند نقش برجسته ای در بحث مدیریت مصرف آب و برق داشته باشند، گفت: این اتفاق شروع خوبی است زیرا فرهنگ سازی باید از پایه شروع شود.

وزیر نیرو از تلاش های دفتر امور زنان و خانواده وزارت نیرو قدردانی کرد و ادامه داد: وزارت نیرو نخستین وزارتخانه ای است که همواره در امور زنان و خانواده پیش رو بوده است و اکنون نیز آمادگی خود را برای فعالیت بیشتر اعلام می کند.

وی به نقش برجسته وزارت نیرو در برنامه های مهم کشور اشاره کرد و گفت: اجرای مرحله نخست هدفمندی یارانه ها در وزارت نیرو ستاره درخشان کار هدفمندی در کشور است و با تلاش شبانه روزی همکاران ما، این طرح طوری اجرایی شد که به مردم فشار زیادی وارد نشود.

نامجو بار اصلی زیرساخت های مسکن مهر را نیز به عهده وزارت نیرو دانست و گفت: برخلاف منابع مالی که برای این طرح چندان مشخص نبوده است، اما وزارت نیرو کار خود در این بخش را به خوبی انجام داده است.

 وزیر نیرو کار اصلی مشاوران امور زنان را به سه بخش اداره، خانواده و رشد و ارتقای خود تقسیم و تصریح کرد: شما به عنوان مشاور زنان و خانواده باید هم به عنوان یک کارمند و هم در جامعه نقش موثری داشته باشید و یکی از وظایف عمده شما ایجاد ارتباط میان این دو است نامجو شناسایی و معرفی خانم های متخصص، متعهد و مسئولیت پذیر برای مدیریت و نهادینه شدن شایسته سالاری در وزارت نیرو را از دیگر نقش های مهم مشاوران امور زنان دانست وزیر نیرو همچنین کمک به خانواده مدیرانی که برای انجام کار به استان های دیگر مهاجرت می کنند و همراهی با خانواده آنان را از دغدغه های خود و وظایف مهم مشاوران امور زنان عنوان کرد.

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;