کتاب شبکه های توزیع هوشمند چاپ شد

 

کتاب شبکه های توزیع هوشمند توسط دکتر شهرام جدید عضو هیأت علمی و استاد دانشکده مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت ایران و مهندس علیرضا ذکریازاده از کارشناسان ارشد سابا تألیف گردید.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز،  با توجه به جدید بودن مفهوم شبکه های هوشمند و اهمیت بخش تحقیقات در آن، مهندس علیرضا ذکریازاده از کارشناسان ارشد معاونت سیستم های اندازه گیری و کنتور هوشمند سابا به همراه دکترشهرام جدید از اساتید دانشکده مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت ایران اقدام به تالیف کتاب شبکه­های توزیع هوشمند کرد.

 این کتاب دارای هشت فصل است که فصل اول آن مقدمه، فصل دوم معرفی شبکه هوشمند انرژی و اجرای آن، فصل سوم زیرساخت اندازه گیری پیشرفته، فصل چهارم پاسخگویی بار و انواع مدلهای آن، فصل پنجم پاسخگویی بار در شبکه های هوشمند، فصل ششم زیرشبکه­ها، فصل هفتم بهره برداری از شبکه توزیع هوشمند و فصل هشتم چشم انداز و نقشه راه شبکه هوشمند می­باشد.

  این کتاب که به عنوان اولین و تنها مرجع فارسی در زمینه شبکه­های هوشمند تألیف گردیده و توسط انتشارات دانشگاه علم و صنعت ایران به چاپ رسیده است، می تواند برای دانشجویان و کارشناسان صنعت برق بسیار مفید باشد.

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;