واکنش به نطق نماینده خمین

 

مهندس مجید جی افرام

 

عضو هیات رییسه شورای مرکزی

 

مهندس مجید جی افرام عضو هیات رییسه شورای مرکزی در واکنش به بخشی از نطق میان دستور محمدابراهیم رضایی نماینده شهر خمین در مجلس شورای اسلامی نوشت:متاسفانه در روزهای اخیرنماینده محترم شهرستان خمین در نطق نا آگاهانه خوددرمجلس شورای اسلامی لب به توهین و افترا به جامعه مهندسی کشور گشود وموجب تاسف وبهت وحیرت جامعه گردید که چگونه ممکن است یک نماینده مجلس که درجایگاه حساس قانونگذاری قراردارد بدون مطالعه کافی وبدون داشتن اطلاعات لازم نه تنها به جامعه شریف مهندسین ایران توهین وافترا روا می دارد بلکه تصویب قانون نظام مهندسی درمجلس شورای اسلامی را امری نادرست ومنفعت طلبانه قلمداد نموده است ‌واینگونه ساحت وحرمت مجلس شورای اسلامی را مخدوش نموده ونمایندگان ادوار قبل را مورد بی احترامی قرارداده ومحکوم می کند.

 

دراین بین سازمان نظام مهندسی ساختمان واعضای آن ضمن محکوم کردن این رفتار غیرمسئولانه ازنمایندگان محترم ونهاد نظارتی مجلس انتظار دارندبرخورد قانونی با ایشان بعمل آورد همچنین حق پیگیری قانونی این موضوع را برای خود محفوظ می دارند.

 

همه صاحبنظران معتقدندطی قریب به دودهه گذشته تغییرات بنیادین در نظام ساخت و ساز کشور ، تامین امنیت جانی هموطنان،افزایش بهداشت واستحکام ساختمانها وحفظ سرمایه های ملی مهمترین خدمت سازمان نظام مهندسی به کشور بوده است.

 

توجه این نماینده محترم وسایر دلسوزان حوزه ساخت وساز را به این نکته جلب میکنیم که به جای این هجمه های بی منطق در مقابل بی تدبیری ها و ضعف اجرای قانون بایستند که اجازه می دهد هر غیر متخصصی در این حرفه به فعالیت سوداگرانه بپردازد و در آخر ایراداتش به حساب مهندسین گذاشته شود.

 

درهمین راستا منصفانه خواهد بود اگر مسئولین محترم به مقایسه خسارات جانی وسازه ای زلزله رودبارو بم با زلزله های اخیر توجه نمایند که تاثیرسازمان نظام مهندسی را بیشتردریابند.

 

درپایان تاکید میکنیم این نماینده محترم بنا به سفارش مولای متقیان علی (ع) قبل از توهین به یک جامعه نیم میلیون نفری سازمان نظام مهندسی ، کمی تامل وبررسی می نمودندو براساس حق وانصاف سخن می گفت.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;